greg00 Napisano 13 Kwiecień 2010 Share Napisano 13 Kwiecień 2010 Mam mały problem przy modelowaniu Porsche Samochód jak widać z zewnątrz prawie gotowy, brakuje paru szczegółów, z którymi borykam się już od dłuższego czasu - chodzi głównie o lusterka zewnętrzne i zaciski hamulcowe. Jakaś blokada mi się załączyła, próbuje w sumie cały czas jednym sposobem modelować te lusterko i mi nie wychodzi, jak zaczynam innym to i tak dochodzę do pierwszego sposobu z czasem i tak w kółko. Macie może jakieś sposoby na modelowanie takich rzeczy? Co przysiądę to siedzę pare godzin, a i tak na koniec nic ciekawego nie wychodzi. lusterko wygląda tak: zaciski hamulcowy jak to zacisk... ogolnie chciałbym uslyszeć jakie macie sposoby na takie rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 13 Kwiecień 2010 Share Napisano 13 Kwiecień 2010 jak widac lusterko składa się z 2 części. Zwykle przy trudniejszych elementach zwracam uwagę na to co jest bardziej istotne, w tym przypadku ostre krawędzie i od nich bym zaczął, następnie zarysy całej reszty i łączenie wszystkiego. nie zawsze coś pasuje to poprawka poprawka i jeszcze raz poprawka i pytanie czy zależy ci na czystej siatce czy po prostu na efekcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg00 Napisano 13 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2010 najlepiej to i to, ale ma to być wizualizacja więc głównie o efekt chodzi. P.S. Dzieki za odpowiedź, sprawdze tą metodę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 14 Kwiecień 2010 Share Napisano 14 Kwiecień 2010 jeśli masz problem z kształtem to rozbij to na 3 elementy kształt lusterka i 2 elementowe mocowanie, mocowanie ma bardzo ostre krawędzie, rób je, obie częsci w jednym meshu a kształt lusterka ten obły jakby podobny do hemisphery osobnym meshem. bardzo lowpoly. jeśli załapiesz ogólny kształt jak ma to wyglądać attachuj i cut, weld i ładnie zespawać aby ślicznie wyszło i potem dopiero ając ogólny kształt w 1 meshu dodawać chamfery connecty i na końcu TS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg00 Napisano 18 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 18 Kwiecień 2010 coś tam wyszło, nie ideał, ale w całym modelu chyba będzie ok. A teraz może ktoś coś podpowie odnośnie hamulców? Najprościej by było chyba skorzystać z Power Nurbs, jednak nie posiadam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi