Skocz do zawartości

Modelowanie zacisku hamulcowego i lusterek zew...


greg00

Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem przy modelowaniu Porsche

 

 

59266319.th.jpg

 

 

Samochód jak widać z zewnątrz prawie gotowy, brakuje paru szczegółów, z którymi borykam się już od dłuższego czasu - chodzi głównie o lusterka zewnętrzne i zaciski hamulcowe. Jakaś blokada mi się załączyła, próbuje w sumie cały czas jednym sposobem modelować te lusterko i mi nie wychodzi, jak zaczynam innym to i tak dochodzę do pierwszego sposobu z czasem i tak w kółko.

Macie może jakieś sposoby na modelowanie takich rzeczy? Co przysiądę to siedzę pare godzin, a i tak na koniec nic ciekawego nie wychodzi.

 

lusterko wygląda tak:

Type%20RA%20997%20-%209.JPG

 

zaciski hamulcowy jak to zacisk... ogolnie chciałbym uslyszeć jakie macie sposoby na takie rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jak widac lusterko składa się z 2 części. Zwykle przy trudniejszych elementach zwracam uwagę na to co jest bardziej istotne, w tym przypadku ostre krawędzie i od nich bym zaczął, następnie zarysy całej reszty i łączenie wszystkiego. nie zawsze coś pasuje to poprawka poprawka i jeszcze raz poprawka i pytanie czy zależy ci na czystej siatce czy po prostu na efekcie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz problem z kształtem to rozbij to na 3 elementy kształt lusterka i 2 elementowe mocowanie, mocowanie ma bardzo ostre krawędzie, rób je, obie częsci w jednym meshu a kształt lusterka ten obły jakby podobny do hemisphery osobnym meshem. bardzo lowpoly. jeśli załapiesz ogólny kształt jak ma to wyglądać attachuj i cut, weld i ładnie zespawać aby ślicznie wyszło i potem dopiero ając ogólny kształt w 1 meshu dodawać chamfery connecty i na końcu TS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności