Wichur Napisano 15 Kwiecień 2010 Napisano 15 Kwiecień 2010 Mam pytanko moze ktos wiedziałby... otóż mam jedną baierkę, którą musiałbym zdublować i wstawić je na około ulicy :) Ręcznię bym się zajechał, bo trasa ma wzniesienia i liczne zakręty. Myślałem nad spline'm aby barierkę potraktować skinem i załączyć na spline. To by ułatwiło robotę. A może jest jakiś inny prosty sposób? Doradźcie mi proszę :)
Sebastian Ozga Napisano 15 Kwiecień 2010 Napisano 15 Kwiecień 2010 Sama barierka - extrude along spline, słupki - array, ja tak to widzę
stormwind Napisano 15 Kwiecień 2010 Napisano 15 Kwiecień 2010 zrób sobie splina z krawędzi drogi, powiel barierkę, zrób z niej jeden obiekt a potem daj modyfikator path deform Sama barierka - extrude along spline, słupki - array, ja tak to widzę ten sposób tez daje radę, tyle ze słupki lepiej rozstawić poprzez spacing tool a barierkę loftem
Wichur Napisano 15 Kwiecień 2010 Autor Napisano 15 Kwiecień 2010 Dzięki za odpowiedzi :) Popróbowałem i chyba loftem najszybciej to się da no i zaraz popróbuje z słupkami
Orangegraphics Napisano 15 Kwiecień 2010 Napisano 15 Kwiecień 2010 nie utrudniajmy sobie. create>geometry>AEC extended> railing tam masz pick railing path i możesz sobie łądnie skonfigurować całość pozdrawiam
Wichur Napisano 15 Kwiecień 2010 Autor Napisano 15 Kwiecień 2010 Xiz0r... Wielkie dzięki! o wiele prościej :)
Rekomendowane odpowiedzi