Napisano 6 Maj 200420 l help! jestem (lekko mówiąc) początkującym użytkownikiem 3d studio no i... zrobiłem coś takiego (rys. poniżej)... jak to wygładzić??
Napisano 6 Maj 200420 l twarz najlatwiej (chyba) zrobic jest metoda polymodelingu - a pozatym max nie jest zbyt dobry do nurbsow (rowniez chyba)
Napisano 6 Maj 200420 l Do modelowania postaci i innych obiektów organicznych lepiej nadają się poligony. Z tym co zrobiłeś niewiele już da się zrobić. Lepiej zacznij od nowa. Najlepiej modeluj na obiektach typu editable poly.
Napisano 6 Maj 200420 l zrob mu jeszcze takie same cialo i bedziesz mial jednego ze szwarc charakterow z batmana:) a powaznie to nurbsy sa kijowe w maxie sam robie glowe z \"lat\" nie wychodzi mi rewelacyjnie ale na pewno lepiej jak w nurbsach.wlasciwie to jak na mnie to wyszla i tak dobrze:)
Napisano 6 Maj 200420 l jeśli koniecznie chcesz w nurbsach, to przesiądź się na rhino. wczoraj zaczołem się nim bawić...miły program. a nurbsy w max\'ie... zapomnij! to tragedia!!! 8). no ale osobiście nieradzę zabierać się na nurbsy tak odrazu. naprawdę, najpierw posiedź w poly.
Napisano 7 Maj 200420 l mam nadzieje ze do tego \"projektu\" nikt Ci nie pozowal bo moglby sie powarznie obrazic :) a tak przy okazi to kobieta czy mezczyzna ???
Napisano 7 Maj 200420 l ale nie porzucaj tej pracy - jak troche sie przyłozysz to będzie naprawdę fajna abstrakcja :D przejdz do działu finished works i obadaj temat: \"SCENA3d /temat otwarty: zbiór abstrakcji/ wypadki przy pracy\" to moze cie zainteresowac :)
Napisano 7 Maj 200420 l :D albo po prostu nie rob organiki tylko zacznij od prostych obiektow jak lampka, monitor etc. pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto