mp1985 Napisano 6 Maj 2004 Share Napisano 6 Maj 2004 help! jestem (lekko mówiąc) początkującym użytkownikiem 3d studio no i... zrobiłem coś takiego (rys. poniżej)... jak to wygładzić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp1985 Napisano 6 Maj 2004 Autor Share Napisano 6 Maj 2004 p.s. twarz była robiona za pomocą NURBS-ów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 6 Maj 2004 Share Napisano 6 Maj 2004 jedyny sposób to zrobić od nowa omg :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 6 Maj 2004 Share Napisano 6 Maj 2004 bez 2 zdan, rob od nowa i inna metoda :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 6 Maj 2004 Share Napisano 6 Maj 2004 smień temat na zgodny z regulaminem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 6 Maj 2004 Share Napisano 6 Maj 2004 twarz najlatwiej (chyba) zrobic jest metoda polymodelingu - a pozatym max nie jest zbyt dobry do nurbsow (rowniez chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 6 Maj 2004 Share Napisano 6 Maj 2004 Do modelowania postaci i innych obiektów organicznych lepiej nadają się poligony. Z tym co zrobiłeś niewiele już da się zrobić. Lepiej zacznij od nowa. Najlepiej modeluj na obiektach typu editable poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChaoSMakeR Napisano 6 Maj 2004 Share Napisano 6 Maj 2004 ale chyba mozna powiedziec ze jest to jakas forma abstrakcji :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...