SUPER_OkO Napisano 30 Kwiecień 2010 Share Napisano 30 Kwiecień 2010 Witam. Zauważyłem, że w nowym maxie zmieniło się nazewnictwo objektów z 01 na 001, czyli np. standardowo do tej pory objekty były nazywane typu $box01 teraz jest $box001 co mi bardzo przeszkadza. Czy ktoś spotkał gdzieś jakieś magiczne ustawienie żeby to zmienić na "stary" typ? Mam sporo starych skryptów, które opierały się o sposób nazewnictwa i za bardzo nie chce mi sie przepisywać wszystkiego od nowa. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 30 Kwiecień 2010 Share Napisano 30 Kwiecień 2010 (edytowane) Trzymaj: :) http://area.autodesk.com/forum/autodesk-3ds-max/autodesk-3ds-max--3ds-max-design-2011/odd-new-renaming-feature-the-extra-zero/page-last/ maxOps.nameSuffixLength NEW in 3ds Max 2011: Controls the number of digits appended as suffix to the name of newly created scene nodes, layers etc. NOTES: The default value was changed from 2 to 3 and is now controlled by the “NameSuffixLength” key in the [Preferences] category of the 3dsmax.ini file. This is to ensure better sorting of up to 999 objects using the MAXScript sort() method. If you intend to work with more than 1000 objects, you can increase the maxOps.nameSuffixLength value to 4 or more to ensure enough leading zeros. In addition, note that newly created nodes will receive a number one higher than the highest number in the scene without filling gaps. For example. if you create objects Box001, Box002 and Box003 and delete Box002, the next automatically named object will have the name Box004 and not Box002. Edytowane 30 Kwiecień 2010 przez Wray 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 1 Maj 2010 Autor Share Napisano 1 Maj 2010 Dzieki wielkie. Długo bym pewnie szukał, błądziłem cały czas w okół hasełka padding i nie umiałem odpowiednio skonstruować zapytania. Leci rep i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demediusz Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 To chyba jakiś żart ,jak ten beznadziejny program może zarządzać więcej niż 100-ką obiektów,może 100 sześcianów po 12 trójkątów każdy, oczywiście bez żadnych tekstur. Oni zamiast wydawać kolejne wersje z dumnie brzmiącą nazwą 2011 powinni przez 2 lata tylko i wyłącznie skoncentrować się na stabilności i np.wydać program 3ds max stable. Mój max 2010 wysypał się wczoraj 18 razy w material editorze , ale przecież to moja wina ,bo mam 3 gb ramu zamiast 5 , no i jak można używać 7 tekstur po 48 mb. Właśnie dlatego ten program to zwykła zabawka a nie profesjonalne narzędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luqas87 Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 już bez przesady... ale na prawdę często jest winny użytkownik. soft ma swoją specyfikę ale jak praktycznie każdy, a marudzić to najłatwiej. może jednak masz nie stabilną stację... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się