GitS Napisano 4 Maj 2010 Share Napisano 4 Maj 2010 (edytowane) Czy ktoś byłby w stanie powiedzieć dlaczego tak sie dzieje, konkretnie chodzi mi o ta wolna przestrzen miedzy krawedziami. probuje już różnych materiałów i naprawde opadajom mi obie rece i nogi... z displacement bez displacementu Edytowane 4 Maj 2010 przez GitS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 6 Maj 2010 Share Napisano 6 Maj 2010 jakoś nic mi do głowy nie przychodzi. Daj może plik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 6 Maj 2010 Share Napisano 6 Maj 2010 A to jest dispace z materiału, czy z modyfikatora ? Bo jeśli ze stosu modyfikatorów to musisz zaznaczyc tam taki ptaszek keep continuity czy jakoś tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 6 Maj 2010 Share Napisano 6 Maj 2010 ale to mental a tam nie ma modyfikatora takiego jak w vray'u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 6 Maj 2010 Share Napisano 6 Maj 2010 Zrób na siatce wzdłuż krawędzi prowizoryczne zaokrąglenie. Displacement nie lubi ostrych kątów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrupek Napisano 6 Maj 2010 Share Napisano 6 Maj 2010 chyba wpisujesz za dużą wartość i box "puchnie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 7 Maj 2010 Share Napisano 7 Maj 2010 No to masz na video najszybsze rozwiązanie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 7 Maj 2010 Share Napisano 7 Maj 2010 to ciekawe co piszecie o wyłączeniu smoothingu. Ale u mnie wszystko jedno czy włączę czy wyłączę ścianki się nie rozdzielają. To zwykły box każda ścianka to jeden poligon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 7 Maj 2010 Share Napisano 7 Maj 2010 Bo masz na krawędziach zerowe przesuniecie widocznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 7 Maj 2010 Share Napisano 7 Maj 2010 to nie jest zerowe przesunięcie, tylko maksymalne. Zerowe są te zagłębienia a żebra są z displaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 7 Maj 2010 Share Napisano 7 Maj 2010 I na zwykłym boxie to jest czy na chamfer boxie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 8 Maj 2010 Share Napisano 8 Maj 2010 Zwykły box. Jak napisałem, ściana boxa to jeden poligon. Czyli cały kubik to sześć poligonów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GitS Napisano 9 Maj 2010 Autor Share Napisano 9 Maj 2010 Przepraszam ze rzucilem pytanie i zapomnialem o watku. Sadzilem ze mnie wysmiejecie a tu taki odzew. Displacement bylo ze zwyklego materialu z zwykla mapa displacement tiles. No i jak mam sobie taki prostopadloscian ktory jest sam na scenie. To jest w porzadku wychodzi zgrabnie. A jak wrzucam go do swojej sceny to sie robi hardcore. Displacement w mojej scenie wychodzi jedynie z uzyciem materialu (mental ray) i nie dokonca wlasnie wiem dlaczemu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się