Napisano 4 Maj 201014 l Czy ktoś byłby w stanie powiedzieć dlaczego tak sie dzieje, konkretnie chodzi mi o ta wolna przestrzen miedzy krawedziami. probuje już różnych materiałów i naprawde opadajom mi obie rece i nogi... z displacement bez displacementu Edytowane 4 Maj 201014 l przez GitS
Napisano 6 Maj 201014 l A to jest dispace z materiału, czy z modyfikatora ? Bo jeśli ze stosu modyfikatorów to musisz zaznaczyc tam taki ptaszek keep continuity czy jakoś tak.
Napisano 6 Maj 201014 l Zrób na siatce wzdłuż krawędzi prowizoryczne zaokrąglenie. Displacement nie lubi ostrych kątów.
Napisano 7 Maj 201014 l to ciekawe co piszecie o wyłączeniu smoothingu. Ale u mnie wszystko jedno czy włączę czy wyłączę ścianki się nie rozdzielają. To zwykły box każda ścianka to jeden poligon.
Napisano 7 Maj 201014 l to nie jest zerowe przesunięcie, tylko maksymalne. Zerowe są te zagłębienia a żebra są z displaca.
Napisano 8 Maj 201014 l Zwykły box. Jak napisałem, ściana boxa to jeden poligon. Czyli cały kubik to sześć poligonów.
Napisano 9 Maj 201014 l Autor Przepraszam ze rzucilem pytanie i zapomnialem o watku. Sadzilem ze mnie wysmiejecie a tu taki odzew. Displacement bylo ze zwyklego materialu z zwykla mapa displacement tiles. No i jak mam sobie taki prostopadloscian ktory jest sam na scenie. To jest w porzadku wychodzi zgrabnie. A jak wrzucam go do swojej sceny to sie robi hardcore. Displacement w mojej scenie wychodzi jedynie z uzyciem materialu (mental ray) i nie dokonca wlasnie wiem dlaczemu...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto