Horus Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 Witam. To moja pierwsza powazna praca w 3D. Prosze o opinie, co tu jest nie tak, co jeszcze mozna dopracowac, gdyz chcialbym ja wrzucic do galerii na max3d.pl, wiec chce zeby wszystko bylo dopiete na ostatni guzik. Felgi moze nie sa piekne, ale w oryginale wlasnie takie byly. Modeling wydaje mi sie dobry, napewno kuleje u mnie swiatlo. Co jeszcze? 300 000 face`ow(zawsze przesadzam w jedna lub 2 strone), render: Brasil, Athlon 1700+ 256DDR.
Falcrum Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 Daj siatkę to zobaczymy, czy z modelem wszystko ok ( wygląda na to, że masz rację, ale tak z ciekawości pytam) Oświetlenie rzeczywiście jest słabe...2 direct lighty powinny zalatwić sprawę( oczywiście tylko jeden ma cienie włączone), do tego jeszcze ciekawa mapa hdri...Wszystko w Twoich rękach... Pozdr
Predator Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 Witam z tej pozycji wyglada dobrze jak wspomnial Sikham kola do wymiany no i lakier tez wedlug mnie bo jest troche nierealistyczny odrazu zrob jakas fajna scenerie.
Horus Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 sikham-co rozumieszprzez to, ze kola sa okropne? Tylko felga, czy opony tez? Wiem ze material kol slaby, ale chrom byc nie moze, a nie umiem zrobic dobrego aluminium. Opony byly by lepsze, jak bym je booleanem wycial, ale to zazynalo mojego kompa, wiec musialem bumpem zrobic. A felga jak pisalem-nic specjalnego, bo takie byly w oryginale. Siatki nie moge dac, bo jest tak gesta, ze nic tam nie widac :-( A da sie wyrenderowac siatke? Bo moze wtedy by to jakos wygladalo.
Horus Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 Co do lakieru- w materialach jestem cienki jak szczypiorek na wiosne, robilem go z jakiegos tutka i wydawal mi sie fajny ;) O HDRI myslalem, chcialbym postawic go na trawie i dac HDRI jakis drzew (ale nie znalazlem takiej, jak ktos ma to prosilbym zeby wyslal na mi na maila) ale to dopiero jak dokupie 512 ramu bo teraz to mordega.
sikham Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 twoje są za szerokie bumpa wogóle niewidać a felga jest mało szczegółowa po co bieżnik chcesz booleanem robić :/ strata czsu i poly jak zrobisz go bez msmooth to opony bedą miały mniej poly niż teraz ;)
DarkStar Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 A prubowałeś zamiast bumpa użyć bardzo słabej mapy Displacment? ( sprawi to że bedzie się render troszkę dłużej liczył, ale efekt jest dużo lepszy). A tak pozatym to ten lakiej powinien się troszkę bardziej błyszczeć. Ale i tak jest nieźle
Horus Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 No to gdy tylko RAM sie dokupi wykonam zasugerowane poprawki i pokaze co z tego wyszlo.
Pussik Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 Wszystko zostało już chyba powiedziane. Czekam na siatke i inne ujęcia auta. Czemu tylko jedno wrzuciłeś? Jak autko dopięte na ostatni guzik to kilka renderów jest minimum.
Horus Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 No wlasnie dopiete bedzie dopiero po prowkach, a te beda, jak ram bedzie. Render trwa u mnie godzine a caly czas ktos sie przy kompie kreci, wiec wrzuce dopiero po zakupach ;-)
sikham Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 jeśli render trawa teraz 1h i kupisz np gb ramu to render bedzie trawał 59 min ;) http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=8643
Predator Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 RAM ma wplyw jedynie w tym wypadku jesli renderujesz duze i zlozone sceny ja mam 1,5 GB ramu i przy renderowaniu mojej audiki max jaki ciagnol z ramu to 800MB , a czy czas renderowania jest szybszy tego niewiem nigdy nie testowalem.
Horus Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 Tyle, ze z ta scena nie da sie juz wogole pracowac, wyelekcjonowanie elementu zajmuje kilkanascie sekund! A w tym RAM chyba powinien pomoc. No i moze procka podkrece :]
Sharp Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 moze ram zapchany zostaje historią...w Mayce czesto musze usuwać hist. bo tez selekcjonowanie obiektu zaczyna sie bardzo spowalniac i ogolnie wszystko wolniej chodzi,po wywaleniu tego juz wszystko jest git (mam 256 ramu)
don_filippo Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 A może przerobienie grafy na quadro pomoże? tylko musisz mieć nvidię, bo na radkach nie idzie. szczegóły znajdziesz na forum w dziale hardware:) A tak poza tym to mi max podczas renderingu zużywa prawie całą pamięć RAM (jakieś 370 z 384) i do tego ciągnie około 800 MB z pliku stror.... marzę o kupieniu kości 512MB
Predator Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 ram ci tu duzo nie pomoze jedynie procek i karta graficzna . Jak wspominalem mam 1,5 gb ramu i mam podobny problem do Ciebie a mam GF1 i athlona 1,5 GHZ . Nic tylk zmienic proca i karte:) .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się