Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

C)

Swego czasu ziper :) pracowal nad takim plugiem zobacz:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=742008#post742008

pointsprojection

 

 

A i B) nad instancja w Kray jeszcze nie pracowalem :) ale moze ktos...

 

na stronach Kray sa dwie pelne sceny z tym tematem:

 

Jure:

http://www.kraytracing.com/joomla/forum/index.php?f=31&t=1978&rb_v=viewtopic

 

i nasz Savoy z SUPER szybką trawą :)

http://www.kraytracing.com/joomla/forum/index.php?f=31&t=2070&rb_v=viewtopic

 

obacz :)

  • Odpowiedzi 274
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

po wstawieniu nazwy pliku docelowego do komendy convert powergons w modelerze juz nic nie robisz! i nie wyskakuja w L nulle.

Musisz jedynie na instancji nacisnac "p" i dodac w "add custom object"- Kray Instances. W "object to clone" dodaj obiekt ktory chcesz powielac.

a i F9! w widokach nie widzisz tych powielen więc musisz rendrnac.

Napisano

hej

Panowie moze ktos z Was wyjasnic do czego służy opcja

normal vector w render buffers

[ATTACH]79159[/ATTACH]

i co z ta mapa mozna lub trzeba robic?????

w googlach sa pokrewne tematy ale nie kumam w czym rzecz :(

 

dzięki

Napisano (edytowane)

Nie mam kray`a ale domyslam ze tak opcja wypluwa buforek prezentujacy wektory normalnej widocznej geometrii. A jedyny pomysl wykorzystania tej mapy jaki mam w glowie to tworzenie jakiegos cieniowania ale tutaj chyba potrzebna bylaby mapa depth do rekonstrukcji pozycji pixela w world space.

Edytowane przez Ziper
Napisano

bardzo fajne efekty daje przy blendingu w postprodukcji. W nuke, czy w photoshopie. Ale tak naprawde u mnie to wynik eksperymentow i kOOObiecej :) intuicji, a nie ffffachowej wiedzy :(

Tez ciekawa jestem do czego ona tak naprawde jest i co mozna z niej WYCISNAC.

Napisano

widze, ze sporo pozmienialas w studiu.

Kolor skory calkiem, calkiem chyba za duze odblaski od swiatel (za mocne i plaskie) i ten chrom na nogach tez nie za bardzo.

ale i tak widze ze naprawde duzo zrobilas w ciagu ostaniego roku!!!! :)

super!

Napisano

Rewelacyjne prace!!! Aż z wrażenia postanowiłem sie tu zarejestrowac. Jaką skladową koloru masz w materiale bialych scian. Jezeli mozna spytac. Inspiracja do pracy!!!!!

Napisano

Carva92, tu nie chodzi o kolor scian (to jest zwykly bialy kolor)...musisz dobrac taki kolor oswietlenia zeby po zmieszaniu sie w scenie wychodzil bialy. Do tego trzeba uzyc odpowiednie zimne kolory z zewnatzr (physky, lumi panele) + cieple (sun, panele na sufitach itp) Wszystkie hwyty dozwolone. Przypominam nie ma idealnego tonemapingu i uzyskanie bialych nie przepalonych scian z mocnym kontrastem i cieniami wymaga sporych trikow. Ja osobiscie stosuje Area Lighta albo Lumi Panels na suficie (oczywiscie kolor , sila i pozycja to kwestia treningu)

czasami w jednej scenie mam 20-30 zrodel swiatla (sic!). Przpominam tonemaping tylko pomaga nam w zapanowaniu w pewnym zakresie nad swiatlem , ale do otrzymania naprawde ladnego i miekkiego swiatla trzeba naprawde niezlych trikow i glowkowania. Ostrzegam przed przed mysleniem w kierunku Maxwela...czasami ludzie mysla ze ten software robi cuda. Prawda jest taka ze nie ma roznicy maxwell, Kray, V-ray (roznica tylko w silniku renderujacym) rendery z Maxwella , te najlepsze tez wymagaja trikow ze swiatlami , poza tym wazne tez jest teksturowanie i to na najwyzszym poziomie. Reasumujac: liczy sie POMYSL :)

Napisano

Hey oj WiP. Kilka klatek animacji z mojego projektu. Oczywiscie Kray render.

 

index.php?id=4024&rb_v=file&mode=view

index.php?id=4023&rb_v=file&mode=view

index.php?id=4022&rb_v=file&mode=view

index.php?id=4021&rb_v=file&mode=view

index.php?id=4020&rb_v=file&mode=view

index.php?id=4019&rb_v=file&mode=view

index.php?id=4018&rb_v=file&mode=view

index.php?id=4017&rb_v=file&mode=view

index.php?id=4016&rb_v=file&mode=view

index.php?id=4015&rb_v=file&mode=view

Napisano

Dziekuje za informacje.

Twoje prace odstają od całej reszty!!!!

Zastanawiam sie jak robisz delikatne artefakty w powietrzu, i efekt rozjasnien-rozblyskow w intesywnych odbiciach-natęzeniach swiatla. Czy ten efekt powstaje podczas tworzenia glebi ostrosci, czy na to jest osobny patent?????

malo w tym 3D! REWELACJA!

Gość Savoy
Napisano (edytowane)

Ciezko odpowiedziec. Wiele rzeczy powstaje samoistnie przewaznie podczas postprodukcji w DoF Pro (oczywiscie trzeba to ustawic i wiedziec jak) rowniez flary, wbrew pozorom nie jest to latwe (trzeba uwazac zeby nie przesadzic z efektami...a o to jest bardzo latwo)

 

btw, maly transport moich renderow z Kraya z naszego forum. Pozdawiam.

 

index.php?id=4067&rb_v=file&mode=view

 

index.php?id=4066&rb_v=file&mode=view

 

index.php?id=4065&rb_v=file&mode=view

 

index.php?id=4064&rb_v=file&mode=view

 

index.php?id=4063&rb_v=file&mode=view

 

index.php?id=4068&rb_v=file&mode=view

 

index.php?id=4069&rb_v=file&mode=view

 

 

index.php?id=4070&rb_v=file&mode=view

 

index.php?id=4072&rb_v=file&mode=view

 

index.php?id=4071&rb_v=file&mode=view

Edytowane przez Savoy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności