erykowal Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 C) Swego czasu ziper :) pracowal nad takim plugiem zobacz: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=742008#post742008 pointsprojection A i B) nad instancja w Kray jeszcze nie pracowalem :) ale moze ktos... na stronach Kray sa dwie pelne sceny z tym tematem: Jure: http://www.kraytracing.com/joomla/forum/index.php?f=31&t=1978&rb_v=viewtopic i nasz Savoy z SUPER szybką trawą :) http://www.kraytracing.com/joomla/forum/index.php?f=31&t=2070&rb_v=viewtopic obacz :)
qbaqbaMAX3D Napisano 22 Marzec 2011 Napisano 22 Marzec 2011 po wstawieniu nazwy pliku docelowego do komendy convert powergons w modelerze juz nic nie robisz! i nie wyskakuja w L nulle. Musisz jedynie na instancji nacisnac "p" i dodac w "add custom object"- Kray Instances. W "object to clone" dodaj obiekt ktory chcesz powielac. a i F9! w widokach nie widzisz tych powielen więc musisz rendrnac.
qbaqbaMAX3D Napisano 22 Marzec 2011 Napisano 22 Marzec 2011 przyklad, bierząca robota :) [ATTACH]78865[/ATTACH]
agatfx Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 hej Panowie moze ktos z Was wyjasnic do czego służy opcja normal vector w render buffers [ATTACH]79159[/ATTACH] i co z ta mapa mozna lub trzeba robic????? w googlach sa pokrewne tematy ale nie kumam w czym rzecz :( dzięki
Ziper Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 (edytowane) Nie mam kray`a ale domyslam ze tak opcja wypluwa buforek prezentujacy wektory normalnej widocznej geometrii. A jedyny pomysl wykorzystania tej mapy jaki mam w glowie to tworzenie jakiegos cieniowania ale tutaj chyba potrzebna bylaby mapa depth do rekonstrukcji pozycji pixela w world space. Edytowane 4 Kwiecień 2011 przez Ziper
kazka80 Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 bardzo fajne efekty daje przy blendingu w postprodukcji. W nuke, czy w photoshopie. Ale tak naprawde u mnie to wynik eksperymentow i kOOObiecej :) intuicji, a nie ffffachowej wiedzy :( Tez ciekawa jestem do czego ona tak naprawde jest i co mozna z niej WYCISNAC.
agatfx Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 dzięki. :) Jeszcze pomęczę temat w ( Editing & Compositing ) a może ktoś z Was na forum Kraya???????? :):):)
agatfx Napisano 15 Kwiecień 2011 Napisano 15 Kwiecień 2011 (edytowane) test studia, fotel z netu [ATTACH]79379[/ATTACH] calosc dostepna na http://www.kraytracing.com/joomla/what-is-kray :) Edytowane 15 Kwiecień 2011 przez agatfx
erykowal Napisano 17 Kwiecień 2011 Napisano 17 Kwiecień 2011 widze, ze sporo pozmienialas w studiu. Kolor skory calkiem, calkiem chyba za duze odblaski od swiatel (za mocne i plaskie) i ten chrom na nogach tez nie za bardzo. ale i tak widze ze naprawde duzo zrobilas w ciagu ostaniego roku!!!! :) super!
agatfx Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 Eryku, wiem sporo jeszcze do zrobienia i daleko do-celu al'llle :cool: DZIEKI! :)
Giray Napisano 2 Sierpień 2011 Napisano 2 Sierpień 2011 czy aby Kray czasem nie posiłkuje się OpenCL? tak przypadkowo na to wpadłem :P
Gość Savoy Napisano 16 Listopad 2011 Napisano 16 Listopad 2011 Hey Pozdrawiam walczacych uzytkownikow Kray. Tutaj mozecie obejrzec sobie kilka moich testow i prac http://janusz_biela.foliohd.com/ majac nadziej ze podniose troche morale....
carva92 Napisano 16 Listopad 2011 Napisano 16 Listopad 2011 Rewelacyjne prace!!! Aż z wrażenia postanowiłem sie tu zarejestrowac. Jaką skladową koloru masz w materiale bialych scian. Jezeli mozna spytac. Inspiracja do pracy!!!!!
qbaqbaMAX3D Napisano 17 Listopad 2011 Napisano 17 Listopad 2011 ***** nic dodac, nic ująć SUPER PRACE!
Gość Savoy Napisano 20 Listopad 2011 Napisano 20 Listopad 2011 Carva92, tu nie chodzi o kolor scian (to jest zwykly bialy kolor)...musisz dobrac taki kolor oswietlenia zeby po zmieszaniu sie w scenie wychodzil bialy. Do tego trzeba uzyc odpowiednie zimne kolory z zewnatzr (physky, lumi panele) + cieple (sun, panele na sufitach itp) Wszystkie hwyty dozwolone. Przypominam nie ma idealnego tonemapingu i uzyskanie bialych nie przepalonych scian z mocnym kontrastem i cieniami wymaga sporych trikow. Ja osobiscie stosuje Area Lighta albo Lumi Panels na suficie (oczywiscie kolor , sila i pozycja to kwestia treningu) czasami w jednej scenie mam 20-30 zrodel swiatla (sic!). Przpominam tonemaping tylko pomaga nam w zapanowaniu w pewnym zakresie nad swiatlem , ale do otrzymania naprawde ladnego i miekkiego swiatla trzeba naprawde niezlych trikow i glowkowania. Ostrzegam przed przed mysleniem w kierunku Maxwela...czasami ludzie mysla ze ten software robi cuda. Prawda jest taka ze nie ma roznicy maxwell, Kray, V-ray (roznica tylko w silniku renderujacym) rendery z Maxwella , te najlepsze tez wymagaja trikow ze swiatlami , poza tym wazne tez jest teksturowanie i to na najwyzszym poziomie. Reasumujac: liczy sie POMYSL :)
Gość Savoy Napisano 25 Styczeń 2012 Napisano 25 Styczeń 2012 Hey oj WiP. Kilka klatek animacji z mojego projektu. Oczywiscie Kray render.
J|L Napisano 25 Styczeń 2012 Autor Napisano 25 Styczeń 2012 a kiedy zobaczymy cala animacje ? :] stille wygladaja czadowo pzdr J|L
carva92 Napisano 2 Luty 2012 Napisano 2 Luty 2012 Dziekuje za informacje. Twoje prace odstają od całej reszty!!!! Zastanawiam sie jak robisz delikatne artefakty w powietrzu, i efekt rozjasnien-rozblyskow w intesywnych odbiciach-natęzeniach swiatla. Czy ten efekt powstaje podczas tworzenia glebi ostrosci, czy na to jest osobny patent????? malo w tym 3D! REWELACJA!
Gość Savoy Napisano 15 Luty 2012 Napisano 15 Luty 2012 (edytowane) Ciezko odpowiedziec. Wiele rzeczy powstaje samoistnie przewaznie podczas postprodukcji w DoF Pro (oczywiscie trzeba to ustawic i wiedziec jak) rowniez flary, wbrew pozorom nie jest to latwe (trzeba uwazac zeby nie przesadzic z efektami...a o to jest bardzo latwo) btw, maly transport moich renderow z Kraya z naszego forum. Pozdawiam. Edytowane 17 Luty 2012 przez Savoy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się