Skocz do zawartości

Obiekt3d: złączka BNC (NURBS)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hehehe :) rozumiem ze sie uczysz modelowac :> za pomocą numbsow i ze mozesz modelowac co ci sie podoba ale nie przesadzasz z tym ?:) . Na towim miejscu po tym pilociku zabral bym sie za cos bardziej ambitnego :> pozdraiwam . Bede wpadal oglada updaty zobaczymy co z tego wyniknie:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam bardzo ale ktos kiedys powiedzial ze nie ma prostych obiektow - sa tylko proste modele !

 

po drugie nie mam zamiaru robic jak wszyscy samochodow bo jest ich za wiele.

 

Predator, czekam na twoje super produkcje

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh sorki jesli mnie zle zrozumiales :) ale sadze ze juz z ta wiedza mogles cos ciekawszego zrobic niekoniecznie samochod wcale tego na mysli nie mialem :> wiec sie nie bulwersuj :)

Co do moich super produkcji to po 20 czerwca zaczne cos robic po obronie pracy dyplomowej :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.tworze dwa walce,

2.nakladam je na siebie

3.wycinam czesc wspolna oraz oddalam nieco od siebie,

4.blend surface krawedzi lub sweep 2 rail z tym ze trzeba narysowac sobie shape czyli ksztalt sweepowanej spoiny.

 

to wszystko

 

ja wykorzystalem sweep2rail i polaczylem joinem do kupy

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety tak sie nie dalo w pewnym miejscu zchodza sie krawedzie obu walcow na minimalna odleglosc ponizej milimetra i wychodzi kasza.

 

tak robilem na poczatku i nie dalo dobrych wynikow choc to wydawalo sie najprosciej.

 

 

update - ale sie nameczylem z tym otworem ale dzieki koledze Bzyku w koncu wycialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że twoja technika \"spawania\" w tym wypadku nie jest najlepsza... w ten sposób spawy są wklęsłe, zamiast ładnie się zaokrąglać, więc proponuję ci następnym razem w miejscu łaczenia uzyć Curve -> From Object -> Duplicate Edge i na podstawie utworzonej krzywej zrobić Solid -> Pipe i przeciąć tą rurą dwie powierzchnie, dopiero wtedy kombinować z łączeniem, czyli albo Sweep 2 Rails albo Blend Surface albo co tam sobie chcesz ;)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki loozack za rade na pewno wezme pod uwage w przyszlych projektach.

 

w kazdym razie spoina u mnie wyszla idealnie prosto.

 

jednak zmienilem gwint na prawy - coz gdzie ja bym taka sieciowke z takim gwintem znalazl.. :)

 

 

teraz zabieram sie za wnetrze BNC - mianowicie styki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe fajna !

zeby tylko nie rozpetala sie mania robienia zlaczek, przejsciowek i urzadzen typu pilot/kalkulator jak mania samochodów...

 

pozdrawiam i zasiadam do madrych tutoriali na temat materiałów...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że moda się zmienia z samochodów na różne częśći do kompów.

Może to i dobrze a może nie w każdym razie jakaś drobna odmiana.

Co do złącza to nieźle ci środeczek wyszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności