mort1 Napisano 10 Maj 2004 Napisano 10 Maj 2004 Oto knajpa morderców. Scena jest prawie gotowa, zostało tylko oświetlenie i wklejenie kilku postaci ( 2-3 ). Pierwsza postać jest, że tak powiem w drodze :D Pierwszy render tak oto się prezentuje:
xMark Napisano 10 Maj 2004 Napisano 10 Maj 2004 GI by sie przydalo. poprauj nad oswietleniem i ogniem :D
Saczek_XTRM Napisano 10 Maj 2004 Napisano 10 Maj 2004 1.za ciemno 2.czy ja wiem czy to przypomina knajpę?? 3.popraw ogień przy świeczce bo wygląda jak lampka, tam dalej może być 4.tekstury ścian chyba nie pasują, spróbuj jakieś inne 5. . . . i postaw jakieś pifko :P
persching Napisano 10 Maj 2004 Napisano 10 Maj 2004 i odwróć tekstury na ławkach o 90stopni bo wyglądają conajmniej dziwnie cya
empik Napisano 10 Maj 2004 Napisano 10 Maj 2004 mnie sie ten ogien nie podoba no i za sztucznie tu jest
kulexy Napisano 10 Maj 2004 Napisano 10 Maj 2004 wogole brak cieni, zrob jakies cinie... popraw ognie, daj jakies lepsze textury na sciany i lawki... ogolnie projekcik fajny i pomysl tez ale wykonanie gorsze.. postaraj sie i bedzie GIT!! BUMP!!
honzik Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 hmm... troche inaczej sobie wyobrażałem \"knajpe morderców\" - to mi wygląda na średniowieczną karczmę o zmroku - brakuje jeszcze tu Kajka i Kokosza :-)
mort1 Napisano 11 Maj 2004 Autor Napisano 11 Maj 2004 Sorki, ale chodzi o to, że na tym renderze jeszcze nie ma świateł !! Na razie wrzuciłem tylko semae modele. W moim zamyśle wygląda to tak: 1. trwa noc, więc będzie ciemniej (ale na tyle jasno, żeby była w miarę dobra widoczność). 2. na ścianie dowieszę jakąś parabelke. 3. wkleję kilku gościa, siedzących przy kuflach, z kapturami na głowach. (dodam może karczmarza, z tum że słabo mi idzie modelowanie ludzi....) to tyle, dzieki za komentarze, i biorę sie do roboty (maturki, to mam dwa dni wolnego) BTW. Życzę powodzenia wszystkim maturzystom !!!!!!!!!!:D
ftorek Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 swiatlo swiatlo i jeszcze raz swiatlo - jak zreszta koledzy slusznie zauwazyli (i ty sam zreszta tez) - w takich scenach dobre oswietlenie to podstawa (i wcale nie musi byc od razu gi)
Shogun Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 pomysł fajny i choć wygląda to strasznie sztucznie - jeśli będą sztuczne postaci - efekt nie będzie najgorszy. KOjarzy mie się to z komiksem he he. No ale poczekajmy do GI - światło wiele zmienia. ja bym zatopił ściany w mroku, a morderców oświetlił świecą i kominkiem... aha i belki stropowe: teksturka do porawy
mort1 Napisano 11 Maj 2004 Autor Napisano 11 Maj 2004 Latwo powiedzieć.... ostatnio jak włączyłem to mi zabrakło w kompie pamieci wirtualnej i przy 15% siadło.... a tak wogóle to światła topornie mi idą....narazie scena z shadow mapami, na koniec dam ray traced, area light i render w mr. dzięki za komentarze. PS. nie liczcie na to, że to będzie realistyczne, to nie na moje siły..... :D PPS Ma ktoś może jakieś fajne tutki na oświetlenie sceny i GI , będę wdzięczny??
mort1 Napisano 11 Maj 2004 Autor Napisano 11 Maj 2004 oki oto scena z shadow mapami, na końcu dam ray traced i area light a render w mental ray\'u (ale na to jeszcze poczekamy) co do tekstur, to poprawię w następnym renderze... Dzięki za wszystkie opinie.... PS nie oczekujcie ode mnie realizmu, to nie na moje siły...... PPS. macie może jakiegoś tutka związanego z oświetlaniem sceny i z GI (będę zobowiązany za link...)???
Saczek_XTRM Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 o bladź teraz to już trochę przegiąłeś - co Ty chciałeś pokazać??!!!!??? bo ja nic nie widzę, zupełnie nic takie rendery nie mają SENSU!!!!!!!
Eyescream Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 Ja jakoś wszystko widzę :/ Może spróbuj podkręcić w monitorze jasność wtedy powinieneś widzieć ;)
Myszek Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 hmm... skoro w mentalu to to powinno ci troche pomoc http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&idd=9&id=22 a co do sceny to troche za ciemno, moglo by to miec klimat ale kominek za jasny, ogien o wiele lepiej wychodzi w phoenix\'ie
Gacu666 Napisano 12 Maj 2004 Napisano 12 Maj 2004 Moznaby dodać takie ciepłe światło wychodzące od kominka, to by poprawilo klimat. Jak dla mnie to fajne i nawet nie za ciemno (a trzeba zaznaczyc ze w starodawnych knajpach bylo dosc ciemno). Moze walnij jeszcze jakiś Świecznik na sufit? Wiesz taki jak w Ogniem i Mieczem np. :>. A tak poza tym to lol. Co 3 uzytkownik ma zrąbany monitor :D, ja tez sie zaliczam, bo mam zafarb na zielono:P (Tylko PowerStrip\'em poprawiam).
zipper Napisano 12 Maj 2004 Napisano 12 Maj 2004 szczerze mowiac ...za ciemno nie za ciemno ... nie wazne ...wazne ze swiatla sa do bani ... kazdy ogien .. kazda swieczka itp ... sa zrodlem swiatla ... oswietlaja dosyc dobrze najblizsze otoczenie ... itd ... poza tym ... kazde zrodlo swiatla zuca cienie ... a tytaj dupa ... ani swieczki nieczego nie oswietlaja ... ani nie ma cieni od tychze zrodel swiatla ... pozdrawiam ...
Shogun Napisano 12 Maj 2004 Napisano 12 Maj 2004 Jeśli to ma być animacja to nieważne, ale jak obrazek to daj sobie spokój z ogniem 3d i wklej po prosty plane z przeźroczystością i mapę ognia. Wyjdzie o wiele lepiej ....
gollum Napisano 12 Maj 2004 Napisano 12 Maj 2004 Zrób jeszcze poświatę księzyca wpadającą przez okna, popracuj nad oświetleniem. No i materiał drewna - dziwnie wygląda, za duże przyrosty roczne.
mort1 Napisano 18 Maj 2004 Autor Napisano 18 Maj 2004 Swiatła area omni i cienie ray traced... GI mój komp nie przetrzymał :(. dodałem świecznik i poświatę...(sorki, że tak długo, mam mało czasu...) oto render:
gordon13 Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 widac sztuczność szczególnie w oświetleniu, wydaje mi się, że światło z ognia nie jest tak jasne i jest zróżnicowany kolor chodzi mi że swiatło z ognia nie daje światła białego tylko wpada w taką mocną żółć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się