Skocz do zawartości

scena3d:knajpa


mort1

Rekomendowane odpowiedzi

Oto knajpa morderców. Scena jest prawie gotowa, zostało tylko oświetlenie i wklejenie kilku postaci ( 2-3 ). Pierwsza postać jest, że tak powiem w drodze :D

Pierwszy render tak oto się prezentuje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wogole brak cieni, zrob jakies cinie... popraw ognie, daj jakies lepsze textury na sciany i lawki...

ogolnie projekcik fajny i pomysl tez ale wykonanie gorsze.. postaraj sie i bedzie GIT!!

 

BUMP!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ale chodzi o to, że na tym renderze jeszcze nie ma świateł !! Na razie wrzuciłem tylko semae modele. W moim zamyśle wygląda to tak:

1. trwa noc, więc będzie ciemniej (ale na tyle jasno, żeby była w miarę dobra widoczność).

2. na ścianie dowieszę jakąś parabelke.

3. wkleję kilku gościa, siedzących przy kuflach, z kapturami na głowach. (dodam może karczmarza, z tum że słabo mi idzie modelowanie ludzi....)

to tyle, dzieki za komentarze, i biorę sie do roboty (maturki, to mam dwa dni wolnego)

BTW. Życzę powodzenia wszystkim maturzystom !!!!!!!!!!:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomysł fajny i choć wygląda to strasznie sztucznie - jeśli będą sztuczne postaci - efekt nie będzie najgorszy. KOjarzy mie się to z komiksem he he. No ale poczekajmy do GI - światło wiele zmienia.

ja bym zatopił ściany w mroku, a morderców oświetlił świecą i kominkiem...

 

aha i belki stropowe: teksturka do porawy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latwo powiedzieć.... ostatnio jak włączyłem to mi zabrakło w kompie pamieci wirtualnej i przy 15% siadło.... a tak wogóle to światła topornie mi idą....narazie scena z shadow mapami, na koniec dam ray traced, area light i render w mr. dzięki za komentarze.

 

PS. nie liczcie na to, że to będzie realistyczne, to nie na moje siły..... :D

 

PPS Ma ktoś może jakieś fajne tutki na oświetlenie sceny i GI , będę wdzięczny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki oto scena z shadow mapami, na końcu dam ray traced i area light a render w mental ray\'u (ale na to jeszcze poczekamy) co do tekstur, to poprawię w następnym renderze...

Dzięki za wszystkie opinie....

PS nie oczekujcie ode mnie realizmu, to nie na moje siły......

PPS. macie może jakiegoś tutka związanego z oświetlaniem sceny i z GI (będę zobowiązany za link...)???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moznaby dodać takie ciepłe światło wychodzące od kominka, to by poprawilo klimat. Jak dla mnie to fajne i nawet nie za ciemno (a trzeba zaznaczyc ze w starodawnych knajpach bylo dosc ciemno). Moze walnij jeszcze jakiś Świecznik na sufit? Wiesz taki jak w Ogniem i Mieczem np. :>.

 

A tak poza tym to lol. Co 3 uzytkownik ma zrąbany monitor :D, ja tez sie zaliczam, bo mam zafarb na zielono:P (Tylko PowerStrip\'em poprawiam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mowiac ...za ciemno nie za ciemno ... nie wazne ...wazne ze swiatla sa do bani ... kazdy ogien .. kazda swieczka itp ... sa zrodlem swiatla ... oswietlaja dosyc dobrze najblizsze otoczenie ... itd ... poza tym ... kazde zrodlo swiatla zuca cienie ... a tytaj dupa ... ani swieczki nieczego nie oswietlaja ... ani nie ma cieni od tychze zrodel swiatla ...

 

pozdrawiam ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac sztuczność szczególnie w oświetleniu, wydaje mi się, że światło z ognia nie jest tak jasne i jest zróżnicowany kolor chodzi mi że swiatło z ognia nie daje światła białego tylko wpada w taką mocną żółć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności