Napisano 7 Czerwiec 201015 l Witam. chciałbym abyście mi pomogli, mam "gąsinice" czołgu i chciałbym ją zaanimować aby wzdłuż swojej osi się kręciła. Znam sposób z użyciem PathDeform ale już gąsinica jest zrobiona i to nie ujdzie :)
Napisano 7 Czerwiec 201015 l Moja rada - skoro gąsienica jest modułowa i składa się z takich samych kawałków to najlepiej będzie wykorzystać tą technikę PathDeform. Weź jeden moduł gąsienicy.. skopiuj płasko tyle razy ile tam potrzebujesz. Tak, aby leżała płasko na ziemi - taka rozwinięta. No i potem sprawdzona technika PathDeform - nawiniesz ją z powrotem na koła i będzie śmigać.
Napisano 8 Czerwiec 201015 l Autor Tylko wszystko już złączyłem - całą gąsinice w jeden obiekt i nie wiem jak rozłączyć, funkcja detach? Ale nie wiem jak ją użyć żeby elementy powróciły w ten sam stan jak po zlączeniu..
Napisano 8 Czerwiec 201015 l Może pomoże taki tutek: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/tank_rig/tank_rig_part1_01.php
Napisano 8 Czerwiec 201015 l Autor Widziałem ten tutek, odpada ale odpowiedzcie na moje pytanie wcześniejsze to mi wiele pomoże.
Napisano 8 Czerwiec 201015 l Ja napisałem z grubsza wcześniej.. "Wyrwij" jeden moduł tej gąsienicy - detach. A potem skopiuj na płasko tyle razy ile trzeba i nawiń przy pomocy Path Deform.
Napisano 9 Czerwiec 201015 l Autor Wiem o co ci chodzi ale żeby nie wiem jak to oderwać od reszty przy pomocy detach żeby wyrwać obiekt ten sam co przed scaleniem a nie jego kawałek.
Napisano 9 Czerwiec 201015 l Napiszę jeszcze raz.. po raz ostatni. Wyrywasz KAWAŁEK - potem powielasz.. na końcu nawijasz. Jeśli ten sposób Ci nie odpowiada to zrób inaczej. To tylko moja propozycja.
Napisano 9 Czerwiec 201015 l Wiem o co ci chodzi ale żeby nie wiem jak to oderwać od reszty przy pomocy detach żeby wyrwać obiekt ten sam co przed scaleniem a nie jego kawałek. Editable Poly - [+] Element [selekcja] - [menu - Edit Geometry] Detach.
Napisano 10 Czerwiec 201015 l Autor Napiszę jeszcze raz.. po raz ostatni. Wyrywasz KAWAŁEK - potem powielasz.. na końcu nawijasz. Jeśli ten sposób Ci nie odpowiada to zrób inaczej. To tylko moja propozycja. Jak daje path deform na linie którą narysowałem wzdłuż tej sztywnej gąsinicy to nie przybiera takiej długości w poziomie jak ta sztywna..
Napisano 10 Czerwiec 201015 l Nie wiem co ty tam kombinujesz ale najwyraźniej cała ta gąsienica mocno Cię przerasta. Zacznij może od podstaw. Przerób sobie jakiś tutek odnośnie PathDeform czy coś. Wcześniej pisałeś w pierwszym poście, że znasz sposób z PathDeform..
Napisano 11 Czerwiec 201015 l Czy do ciebie cokolwiek dociera człowieku ? :> HAHAHA.... :) :D .. zeby nie robic offtopa.. dodam tylko od siebie, ze do ciebie czlowieku nic nie dociera. Przeczytaj ten watek jeszcze raz.. jak nie rozumiesz to jeszcze raz.... jak dalej nie rozumiesz to jeszcze raz, a jak dalej nie kumasz to popros kogos zeby ci przetlumaczyl na twoj jezyk.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto