Posted June 7, 201014 yr Witam. chciałbym abyście mi pomogli, mam "gąsinice" czołgu i chciałbym ją zaanimować aby wzdłuż swojej osi się kręciła. Znam sposób z użyciem PathDeform ale już gąsinica jest zrobiona i to nie ujdzie :)
June 7, 201014 yr Moja rada - skoro gąsienica jest modułowa i składa się z takich samych kawałków to najlepiej będzie wykorzystać tą technikę PathDeform. Weź jeden moduł gąsienicy.. skopiuj płasko tyle razy ile tam potrzebujesz. Tak, aby leżała płasko na ziemi - taka rozwinięta. No i potem sprawdzona technika PathDeform - nawiniesz ją z powrotem na koła i będzie śmigać.
June 8, 201014 yr Author Tylko wszystko już złączyłem - całą gąsinice w jeden obiekt i nie wiem jak rozłączyć, funkcja detach? Ale nie wiem jak ją użyć żeby elementy powróciły w ten sam stan jak po zlączeniu..
June 8, 201014 yr Może pomoże taki tutek: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/tank_rig/tank_rig_part1_01.php
June 8, 201014 yr Author Widziałem ten tutek, odpada ale odpowiedzcie na moje pytanie wcześniejsze to mi wiele pomoże.
June 8, 201014 yr Ja napisałem z grubsza wcześniej.. "Wyrwij" jeden moduł tej gąsienicy - detach. A potem skopiuj na płasko tyle razy ile trzeba i nawiń przy pomocy Path Deform.
June 9, 201014 yr Author Wiem o co ci chodzi ale żeby nie wiem jak to oderwać od reszty przy pomocy detach żeby wyrwać obiekt ten sam co przed scaleniem a nie jego kawałek.
June 9, 201014 yr Napiszę jeszcze raz.. po raz ostatni. Wyrywasz KAWAŁEK - potem powielasz.. na końcu nawijasz. Jeśli ten sposób Ci nie odpowiada to zrób inaczej. To tylko moja propozycja.
June 9, 201014 yr Wiem o co ci chodzi ale żeby nie wiem jak to oderwać od reszty przy pomocy detach żeby wyrwać obiekt ten sam co przed scaleniem a nie jego kawałek. Editable Poly - [+] Element [selekcja] - [menu - Edit Geometry] Detach.
June 10, 201014 yr Author Napiszę jeszcze raz.. po raz ostatni. Wyrywasz KAWAŁEK - potem powielasz.. na końcu nawijasz. Jeśli ten sposób Ci nie odpowiada to zrób inaczej. To tylko moja propozycja. Jak daje path deform na linie którą narysowałem wzdłuż tej sztywnej gąsinicy to nie przybiera takiej długości w poziomie jak ta sztywna..
June 10, 201014 yr Nie wiem co ty tam kombinujesz ale najwyraźniej cała ta gąsienica mocno Cię przerasta. Zacznij może od podstaw. Przerób sobie jakiś tutek odnośnie PathDeform czy coś. Wcześniej pisałeś w pierwszym poście, że znasz sposób z PathDeform..
June 11, 201014 yr Czy do ciebie cokolwiek dociera człowieku ? :> HAHAHA.... :) :D .. zeby nie robic offtopa.. dodam tylko od siebie, ze do ciebie czlowieku nic nie dociera. Przeczytaj ten watek jeszcze raz.. jak nie rozumiesz to jeszcze raz.... jak dalej nie rozumiesz to jeszcze raz, a jak dalej nie kumasz to popros kogos zeby ci przetlumaczyl na twoj jezyk.
Create an account or sign in to comment