Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. chciałbym abyście mi pomogli, mam "gąsinice" czołgu i chciałbym ją zaanimować aby wzdłuż swojej osi się kręciła. Znam sposób z użyciem PathDeform ale już gąsinica jest zrobiona i to nie ujdzie :)

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moja rada - skoro gąsienica jest modułowa i składa się z takich samych kawałków to najlepiej będzie wykorzystać tą technikę PathDeform.

Weź jeden moduł gąsienicy.. skopiuj płasko tyle razy ile tam potrzebujesz. Tak, aby leżała płasko na ziemi - taka rozwinięta. No i potem sprawdzona technika PathDeform - nawiniesz ją z powrotem na koła i będzie śmigać.

Napisano
  • Autor

Tylko wszystko już złączyłem - całą gąsinice w jeden obiekt i nie wiem jak rozłączyć, funkcja detach? Ale nie wiem jak ją użyć żeby elementy powróciły w ten sam stan jak po zlączeniu..

Napisano
  • Autor

Widziałem ten tutek, odpada ale odpowiedzcie na moje pytanie wcześniejsze to mi wiele pomoże.

Napisano

Ja napisałem z grubsza wcześniej..

"Wyrwij" jeden moduł tej gąsienicy - detach. A potem skopiuj na płasko tyle razy ile trzeba i nawiń przy pomocy Path Deform.

Napisano
  • Autor

Wiem o co ci chodzi ale żeby nie wiem jak to oderwać od reszty przy pomocy detach żeby wyrwać obiekt ten sam co przed scaleniem a nie jego kawałek.

Napisano

Napiszę jeszcze raz.. po raz ostatni. Wyrywasz KAWAŁEK - potem powielasz.. na końcu nawijasz.

Jeśli ten sposób Ci nie odpowiada to zrób inaczej. To tylko moja propozycja.

Napisano
Wiem o co ci chodzi ale żeby nie wiem jak to oderwać od reszty przy pomocy detach żeby wyrwać obiekt ten sam co przed scaleniem a nie jego kawałek.

 

Editable Poly - [+] Element [selekcja] - [menu - Edit Geometry] Detach.

Napisano
  • Autor
Napiszę jeszcze raz.. po raz ostatni. Wyrywasz KAWAŁEK - potem powielasz.. na końcu nawijasz.

Jeśli ten sposób Ci nie odpowiada to zrób inaczej. To tylko moja propozycja.

 

Jak daje path deform na linie którą narysowałem wzdłuż tej sztywnej gąsinicy to nie przybiera takiej długości w poziomie jak ta sztywna..

Napisano

Nie wiem co ty tam kombinujesz ale najwyraźniej cała ta gąsienica mocno Cię przerasta. Zacznij może od podstaw. Przerób sobie jakiś tutek odnośnie PathDeform czy coś. Wcześniej pisałeś w pierwszym poście, że znasz sposób z PathDeform..

Napisano
Czy do ciebie cokolwiek dociera człowieku ? :>
HAHAHA.... :) :D .. zeby nie robic offtopa.. dodam tylko od siebie, ze do ciebie czlowieku nic nie dociera. Przeczytaj ten watek jeszcze raz.. jak nie rozumiesz to jeszcze raz.... jak dalej nie rozumiesz to jeszcze raz, a jak dalej nie kumasz to popros kogos zeby ci przetlumaczyl na twoj jezyk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.