Prescot Napisano 7 Czerwiec 2010 Napisano 7 Czerwiec 2010 Witam. chciałbym abyście mi pomogli, mam "gąsinice" czołgu i chciałbym ją zaanimować aby wzdłuż swojej osi się kręciła. Znam sposób z użyciem PathDeform ale już gąsinica jest zrobiona i to nie ujdzie :)
Kris_R Napisano 7 Czerwiec 2010 Napisano 7 Czerwiec 2010 Moja rada - skoro gąsienica jest modułowa i składa się z takich samych kawałków to najlepiej będzie wykorzystać tą technikę PathDeform. Weź jeden moduł gąsienicy.. skopiuj płasko tyle razy ile tam potrzebujesz. Tak, aby leżała płasko na ziemi - taka rozwinięta. No i potem sprawdzona technika PathDeform - nawiniesz ją z powrotem na koła i będzie śmigać.
Prescot Napisano 8 Czerwiec 2010 Autor Napisano 8 Czerwiec 2010 Tylko wszystko już złączyłem - całą gąsinice w jeden obiekt i nie wiem jak rozłączyć, funkcja detach? Ale nie wiem jak ją użyć żeby elementy powróciły w ten sam stan jak po zlączeniu..
vrocker Napisano 8 Czerwiec 2010 Napisano 8 Czerwiec 2010 Może pomoże taki tutek: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/tank_rig/tank_rig_part1_01.php
Prescot Napisano 8 Czerwiec 2010 Autor Napisano 8 Czerwiec 2010 Widziałem ten tutek, odpada ale odpowiedzcie na moje pytanie wcześniejsze to mi wiele pomoże.
Kris_R Napisano 8 Czerwiec 2010 Napisano 8 Czerwiec 2010 Ja napisałem z grubsza wcześniej.. "Wyrwij" jeden moduł tej gąsienicy - detach. A potem skopiuj na płasko tyle razy ile trzeba i nawiń przy pomocy Path Deform.
Prescot Napisano 9 Czerwiec 2010 Autor Napisano 9 Czerwiec 2010 Wiem o co ci chodzi ale żeby nie wiem jak to oderwać od reszty przy pomocy detach żeby wyrwać obiekt ten sam co przed scaleniem a nie jego kawałek.
Kris_R Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Napiszę jeszcze raz.. po raz ostatni. Wyrywasz KAWAŁEK - potem powielasz.. na końcu nawijasz. Jeśli ten sposób Ci nie odpowiada to zrób inaczej. To tylko moja propozycja.
sly Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Wiem o co ci chodzi ale żeby nie wiem jak to oderwać od reszty przy pomocy detach żeby wyrwać obiekt ten sam co przed scaleniem a nie jego kawałek. Editable Poly - [+] Element [selekcja] - [menu - Edit Geometry] Detach.
Prescot Napisano 10 Czerwiec 2010 Autor Napisano 10 Czerwiec 2010 Napiszę jeszcze raz.. po raz ostatni. Wyrywasz KAWAŁEK - potem powielasz.. na końcu nawijasz. Jeśli ten sposób Ci nie odpowiada to zrób inaczej. To tylko moja propozycja. Jak daje path deform na linie którą narysowałem wzdłuż tej sztywnej gąsinicy to nie przybiera takiej długości w poziomie jak ta sztywna..
Kris_R Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 Nie wiem co ty tam kombinujesz ale najwyraźniej cała ta gąsienica mocno Cię przerasta. Zacznij może od podstaw. Przerób sobie jakiś tutek odnośnie PathDeform czy coś. Wcześniej pisałeś w pierwszym poście, że znasz sposób z PathDeform..
Prescot Napisano 10 Czerwiec 2010 Autor Napisano 10 Czerwiec 2010 Czy do ciebie cokolwiek dociera człowieku ? :>
SUPER_OkO Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 Czy do ciebie cokolwiek dociera człowieku ? :> HAHAHA.... :) :D .. zeby nie robic offtopa.. dodam tylko od siebie, ze do ciebie czlowieku nic nie dociera. Przeczytaj ten watek jeszcze raz.. jak nie rozumiesz to jeszcze raz.... jak dalej nie rozumiesz to jeszcze raz, a jak dalej nie kumasz to popros kogos zeby ci przetlumaczyl na twoj jezyk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się