Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. chciałbym abyście mi pomogli, mam "gąsinice" czołgu i chciałbym ją zaanimować aby wzdłuż swojej osi się kręciła. Znam sposób z użyciem PathDeform ale już gąsinica jest zrobiona i to nie ujdzie :)

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moja rada - skoro gąsienica jest modułowa i składa się z takich samych kawałków to najlepiej będzie wykorzystać tą technikę PathDeform.

Weź jeden moduł gąsienicy.. skopiuj płasko tyle razy ile tam potrzebujesz. Tak, aby leżała płasko na ziemi - taka rozwinięta. No i potem sprawdzona technika PathDeform - nawiniesz ją z powrotem na koła i będzie śmigać.

Napisano

Tylko wszystko już złączyłem - całą gąsinice w jeden obiekt i nie wiem jak rozłączyć, funkcja detach? Ale nie wiem jak ją użyć żeby elementy powróciły w ten sam stan jak po zlączeniu..

Napisano

Ja napisałem z grubsza wcześniej..

"Wyrwij" jeden moduł tej gąsienicy - detach. A potem skopiuj na płasko tyle razy ile trzeba i nawiń przy pomocy Path Deform.

Napisano

Wiem o co ci chodzi ale żeby nie wiem jak to oderwać od reszty przy pomocy detach żeby wyrwać obiekt ten sam co przed scaleniem a nie jego kawałek.

Napisano

Napiszę jeszcze raz.. po raz ostatni. Wyrywasz KAWAŁEK - potem powielasz.. na końcu nawijasz.

Jeśli ten sposób Ci nie odpowiada to zrób inaczej. To tylko moja propozycja.

Napisano
Wiem o co ci chodzi ale żeby nie wiem jak to oderwać od reszty przy pomocy detach żeby wyrwać obiekt ten sam co przed scaleniem a nie jego kawałek.

 

Editable Poly - [+] Element [selekcja] - [menu - Edit Geometry] Detach.

Napisano
Napiszę jeszcze raz.. po raz ostatni. Wyrywasz KAWAŁEK - potem powielasz.. na końcu nawijasz.

Jeśli ten sposób Ci nie odpowiada to zrób inaczej. To tylko moja propozycja.

 

Jak daje path deform na linie którą narysowałem wzdłuż tej sztywnej gąsinicy to nie przybiera takiej długości w poziomie jak ta sztywna..

Napisano

Nie wiem co ty tam kombinujesz ale najwyraźniej cała ta gąsienica mocno Cię przerasta. Zacznij może od podstaw. Przerób sobie jakiś tutek odnośnie PathDeform czy coś. Wcześniej pisałeś w pierwszym poście, że znasz sposób z PathDeform..

Napisano
Czy do ciebie cokolwiek dociera człowieku ? :>
HAHAHA.... :) :D .. zeby nie robic offtopa.. dodam tylko od siebie, ze do ciebie czlowieku nic nie dociera. Przeczytaj ten watek jeszcze raz.. jak nie rozumiesz to jeszcze raz.... jak dalej nie rozumiesz to jeszcze raz, a jak dalej nie kumasz to popros kogos zeby ci przetlumaczyl na twoj jezyk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności