Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hejka, w ramach treningu i przypomnienia sobie zabawy loł-poli po kilkuletniej przerwie, stworzyłem takie o to coś:

 

61359199.jpg

mss.gif81030513.jpg

 

58706171.jpg

 

97083118.jpg

 

 

W kwestii textury to się nie popisałem ot diffusse+alpha podobnie jak z upychaniem uv, mimo wszystko jestem zadowolony, że to skończyłem. Obiecuje, że następnym razem dopnę wszystko na ostatni guzik.

 

Miłego oglądania i pozdrawiam

N

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pomysł fajny. W sumie całość mi się podoba. Jakby się te macki jeszcze poruszały to byłoby super spoko:D

Napisano
  • Autor

dzięki!

szczerze jakbym wiedział troszkę więcej jak to się robi to czemu nie, ale nie wszystko na raz :D

Napisano
  • Autor

mam kolejny pomysł, jest już w trakcie realizacji obiecuje że podstawka nie będzie odbiegać od reszty :)

Napisano

fomysl git , wykonanie pro , tylko jakies to blade , kontastu by sie troszke przydalo

 

mugl bys napiasc jak ty rozkladsz uv w na mackach ? mam czasmi problem z mapowaniem na takich zakreconych meszach

Napisano
  • Autor

wiesz co to standardowe uv które robi się przy loft'owaniu jet tam taka opcja do zagęszczania szachownicy po długości + do tego mała korekta polegająca na rozciągnięciu w unwrapie. :)

 

beznazwy8.jpg

Edytowane przez Nenek

Napisano

jak to jest pod wodą to zdaly by sie jakies pęcherzyki powietrza :) pzdro

Napisano

Yup, pęcherzyki pwietrza to swietny pomysł. Skrzynia sama w sobie troche za czysciutka jak na cos co lezy tyle czasu pod woda, daj wiecej wodorostow( nie tylko takich zwisajacych ale takze takich stojacych z ziemi). Drewno powinno byc zielonkawe bardziej na tyle czasu pod woda ( aczkolwiek osobiscie nie za bardzo widze mozliwosc utopienia drewna, chyba ze bys je na betonowym bloczku spuscil, albo bylby to kawalek statku, łodzi).

CTHULHU FTW!! :P

Pozdrufka Nenek, widze panda nadal jajca sobie obija, to juz tyle lat, pewnie juz spuchly :P

Napisano
  • Autor

heh. Dzięki Por@asz, ale nawet przez chwilę nie myślałem że to ma być sceneria podwodna aczkolwiek macki mogą mylić :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.