Nenek Napisano 9 Czerwiec 2010 Share Napisano 9 Czerwiec 2010 Hejka, w ramach treningu i przypomnienia sobie zabawy loł-poli po kilkuletniej przerwie, stworzyłem takie o to coś: W kwestii textury to się nie popisałem ot diffusse+alpha podobnie jak z upychaniem uv, mimo wszystko jestem zadowolony, że to skończyłem. Obiecuje, że następnym razem dopnę wszystko na ostatni guzik. Miłego oglądania i pozdrawiam N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmass Napisano 9 Czerwiec 2010 Share Napisano 9 Czerwiec 2010 Specem nie jestem, dla mnie całkiem fajne. Ten pentagram wygrywa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultrakaka Napisano 9 Czerwiec 2010 Share Napisano 9 Czerwiec 2010 Pomysł fajny. W sumie całość mi się podoba. Jakby się te macki jeszcze poruszały to byłoby super spoko:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nenek Napisano 9 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2010 dzięki! szczerze jakbym wiedział troszkę więcej jak to się robi to czemu nie, ale nie wszystko na raz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fr3d3k Napisano 10 Czerwiec 2010 Share Napisano 10 Czerwiec 2010 sama skrzynka i drewienko jeszcze ujdzie Ale ta podstawka paskudna :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nenek Napisano 10 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 10 Czerwiec 2010 mam kolejny pomysł, jest już w trakcie realizacji obiecuje że podstawka nie będzie odbiegać od reszty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 11 Czerwiec 2010 Share Napisano 11 Czerwiec 2010 fomysl git , wykonanie pro , tylko jakies to blade , kontastu by sie troszke przydalo mugl bys napiasc jak ty rozkladsz uv w na mackach ? mam czasmi problem z mapowaniem na takich zakreconych meszach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nenek Napisano 11 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 11 Czerwiec 2010 (edytowane) wiesz co to standardowe uv które robi się przy loft'owaniu jet tam taka opcja do zagęszczania szachownicy po długości + do tego mała korekta polegająca na rozciągnięciu w unwrapie. :) Edytowane 11 Czerwiec 2010 przez Nenek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 10 Lipiec 2010 Share Napisano 10 Lipiec 2010 jak to jest pod wodą to zdaly by sie jakies pęcherzyki powietrza :) pzdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 4 Wrzesień 2010 Share Napisano 4 Wrzesień 2010 Yup, pęcherzyki pwietrza to swietny pomysł. Skrzynia sama w sobie troche za czysciutka jak na cos co lezy tyle czasu pod woda, daj wiecej wodorostow( nie tylko takich zwisajacych ale takze takich stojacych z ziemi). Drewno powinno byc zielonkawe bardziej na tyle czasu pod woda ( aczkolwiek osobiscie nie za bardzo widze mozliwosc utopienia drewna, chyba ze bys je na betonowym bloczku spuscil, albo bylby to kawalek statku, łodzi). CTHULHU FTW!! :P Pozdrufka Nenek, widze panda nadal jajca sobie obija, to juz tyle lat, pewnie juz spuchly :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nenek Napisano 8 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 8 Wrzesień 2010 heh. Dzięki Por@asz, ale nawet przez chwilę nie myślałem że to ma być sceneria podwodna aczkolwiek macki mogą mylić :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się