nielot007 Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 mam problem chce wyciac czesc wspolna (mozecie nie kumac) np.: mam 2 cylindry jeden zachodzi na drubi i co mam zrobic zeby wyciac czesc wspolna (zeby czesc wspolna zniknela) pomozcie i drugi problem: mam control point curve i zrobiem kawalek a jak chce dodac do tego kawalek lini to jak to moge zrobic (tak jak w maxie mam spline daje create line i dodaje mi sie do inne go spline (sa ze soba z attachowane)pomocy z gory dzieki
Bzyku Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 1. No wiec boolean union, ale jak nie sa to zamkniete polysurface lub surface to muszisz uwazac na directional powierzchni wiecej tu: booleany w rhino i w helpie oczywiscie(bardzo dobra lektura). 2. masz dwie krzywe dajesz albo join odrazu albo match potem join. 2,5. lub masz jedna krzywa i dodajesz punkty do niej lub rebuild krzywej lub jest wiele sposobow laczenia edycji itp. nawet mozesz zgrupowac. 3. czy nie warto nieraz posiedziec i pomyslec czasami samemu wiecej sie nauczysz niz odrazu walic na forum z pytaniami tego typu a o booleanach to link na samej gorze wystarczylo obejrzec.
SansSerif Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 1. jesli solid to solid > intersection boolean; jesli surf to split kazdy kazdym 2. osnap i join o w tym samym czasie co bzyku pisane :)
zipper Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 heh ... osnap i join ... po co osnap ? jesli sa ciete po intersection ? :) pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się