KrisPOD Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 witam robię żarówkę ... i prawie mam skończoną ale chcę ją "zapalić" ... chcę dodać efekt żarzącej się tej "sprężynki" i nie ma pojęcia jak dodać tam światło-taką poświatę ... jaki typ światła tam zastosować ... może ktoś pomóc ? dać jakiś namiar na tutorial ... ? dzięki
n-pigeon Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 witam robię żarówkę ... i prawie mam skończoną ale chcę ją "zapalić" ... chcę dodać efekt żarzącej się tej "sprężynki" i nie ma pojęcia jak dodać tam światło-taką poświatę ... jaki typ światła tam zastosować ... może ktoś pomóc ? dać jakiś namiar na tutorial ... ? dzięki Żeby sprężynka się żarzyła podbij parametr emit, by mieć światło dodaj tam lampę, natomiast poświatę musisz zrobić na etapie postprodukcji. http://www.blendercookie.com/2010/03/09/rendering-a-light-saber/
KrisPOD Napisano 13 Czerwiec 2010 Autor Napisano 13 Czerwiec 2010 jeszcze jak byś mi powiedział gdzie szukać tego EMIT ;)
arnold33 Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 Nie chcę pisać nowego tematu, więc w tym zapytam ;) Da się jakoś zrobić, żeby jakiś obiekt oświetlał inne obiekty?? Czy jest ta możliwość w internalu? :) Czy tylko zewnętrzne silniki tak potrafią? :)
n-pigeon Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 Nie chcę pisać nowego tematu, więc w tym zapytam ;) Da się jakoś zrobić, żeby jakiś obiekt oświetlał inne obiekty?? Czy jest ta możliwość w internalu? :) Czy tylko zewnętrzne silniki tak potrafią? :) Jest taka możliwość w 2.49 ustawiasz odpowiednio lampy typu spot,możesz ustawić jedna tak by wyglądało jakby obiekt oświetlał lub po jednej w każdą stronę dając im kształty prostokąta a wielkość biorąc z kształtu, w 2.5 tak jak poprzednio albo możesz włączyć indirect illumination i podbić emit.
arnold33 Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 chodziło mi bez lamp, bo w zewnętrznych silnikach ustawia się normalnie, jakby to już lampa była ;) Bo sam emit nie oświetli innych obiektów?
n-pigeon Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 chodziło mi bez lamp, bo w zewnętrznych silnikach ustawia się normalnie, jakby to już lampa była ;) Bo sam emit nie oświetli innych obiektów? No przecież powiedziałem że coś takiego jest ale tylko w Blender Render 2.5 z gałęzi Render Branch Musisz ustawić Emit większe niż 0 i włączyć Indirect Ilumination (GI)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się