Napisano 13 Czerwiec 201014 l witam robię żarówkę ... i prawie mam skończoną ale chcę ją "zapalić" ... chcę dodać efekt żarzącej się tej "sprężynki" i nie ma pojęcia jak dodać tam światło-taką poświatę ... jaki typ światła tam zastosować ... może ktoś pomóc ? dać jakiś namiar na tutorial ... ? dzięki
Napisano 13 Czerwiec 201014 l witam robię żarówkę ... i prawie mam skończoną ale chcę ją "zapalić" ... chcę dodać efekt żarzącej się tej "sprężynki" i nie ma pojęcia jak dodać tam światło-taką poświatę ... jaki typ światła tam zastosować ... może ktoś pomóc ? dać jakiś namiar na tutorial ... ? dzięki Żeby sprężynka się żarzyła podbij parametr emit, by mieć światło dodaj tam lampę, natomiast poświatę musisz zrobić na etapie postprodukcji. http://www.blendercookie.com/2010/03/09/rendering-a-light-saber/
Napisano 13 Czerwiec 201014 l Nie chcę pisać nowego tematu, więc w tym zapytam ;) Da się jakoś zrobić, żeby jakiś obiekt oświetlał inne obiekty?? Czy jest ta możliwość w internalu? :) Czy tylko zewnętrzne silniki tak potrafią? :)
Napisano 13 Czerwiec 201014 l Nie chcę pisać nowego tematu, więc w tym zapytam ;) Da się jakoś zrobić, żeby jakiś obiekt oświetlał inne obiekty?? Czy jest ta możliwość w internalu? :) Czy tylko zewnętrzne silniki tak potrafią? :) Jest taka możliwość w 2.49 ustawiasz odpowiednio lampy typu spot,możesz ustawić jedna tak by wyglądało jakby obiekt oświetlał lub po jednej w każdą stronę dając im kształty prostokąta a wielkość biorąc z kształtu, w 2.5 tak jak poprzednio albo możesz włączyć indirect illumination i podbić emit.
Napisano 13 Czerwiec 201014 l chodziło mi bez lamp, bo w zewnętrznych silnikach ustawia się normalnie, jakby to już lampa była ;) Bo sam emit nie oświetli innych obiektów?
Napisano 13 Czerwiec 201014 l chodziło mi bez lamp, bo w zewnętrznych silnikach ustawia się normalnie, jakby to już lampa była ;) Bo sam emit nie oświetli innych obiektów? No przecież powiedziałem że coś takiego jest ale tylko w Blender Render 2.5 z gałęzi Render Branch Musisz ustawić Emit większe niż 0 i włączyć Indirect Ilumination (GI)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto