Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Czy jest jakiś plugin do max'a, żeby chamfer działał po ludzku, czyli tak jak w maya, xsi, modo itd ?

 

Swoją drogą co chwilę nowa wersja maxa wyskakuje, ale chamfer przy n > 1 jak działał pokracznie na trójkątach tak nadal nic się nie zmieniło :(

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie słyszałem o takowym. A szkoda :) No ale - nikt nie każe Ci modelować w Maxie. Właśnie po to są różne softy, żeby wybierać. Ja też preferuję XSI i Modo. Wszystkiego mieć nie można - zbyt pięknie by było ;)

Napisano

Właśnie dlatego, że max mi odpowiada chciałbym żeby taka funkcjonalność w maxie się pojawiła. Skoro programiści maxa tego nie zrobili to może ktoś napisał jakiś plugin.

Napisano

Gdzieś w tutorialu czytałem że w maxie warto wszystko trzymać w czworobokach. Spróbuj złączyć 2 wierzchołki aby pozbyć się trójkąta.

Napisano

Slide .. o czym ty mówisz? :D HAHA tutaj dyskusja się toczy o sposobie w jaki narzędzie 'chamfer' dokonuje segmentacji mesha w 3ds max. I o tym, czy jest gdzieś skrypt, który robi dokładnie to co chamfer, tylko w sposób w jaki to narzędzie działa w Modo / XSI / Maya..

Napisano

Stary temat, ale mam ten sam problem nie mogę rozgryźć jak zrobić zaokrąglenia bez tych trójkątów. Praktycznie w każdym programie do modelowania jest to robione prawidłowo, Maya czy Inventor. Niestety nie w maxie, tu zawsze najprostsze rzeczy muszą przyprawiać o ból głowy :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności