Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Czy jest jakiś plugin do max'a, żeby chamfer działał po ludzku, czyli tak jak w maya, xsi, modo itd ?

 

Swoją drogą co chwilę nowa wersja maxa wyskakuje, ale chamfer przy n > 1 jak działał pokracznie na trójkątach tak nadal nic się nie zmieniło :(

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie słyszałem o takowym. A szkoda :) No ale - nikt nie każe Ci modelować w Maxie. Właśnie po to są różne softy, żeby wybierać. Ja też preferuję XSI i Modo. Wszystkiego mieć nie można - zbyt pięknie by było ;)

Napisano
  • Autor

Właśnie dlatego, że max mi odpowiada chciałbym żeby taka funkcjonalność w maxie się pojawiła. Skoro programiści maxa tego nie zrobili to może ktoś napisał jakiś plugin.

Napisano

Gdzieś w tutorialu czytałem że w maxie warto wszystko trzymać w czworobokach. Spróbuj złączyć 2 wierzchołki aby pozbyć się trójkąta.

Napisano

Slide .. o czym ty mówisz? :D HAHA tutaj dyskusja się toczy o sposobie w jaki narzędzie 'chamfer' dokonuje segmentacji mesha w 3ds max. I o tym, czy jest gdzieś skrypt, który robi dokładnie to co chamfer, tylko w sposób w jaki to narzędzie działa w Modo / XSI / Maya..

Napisano
  • Autor

Żeby zobrazować problem to dodaje załączniki:

Wersja z trójkątami to oczywiście max

 

maxba.th.jpg

mayaon.th.jpg

Napisano

Stary temat, ale mam ten sam problem nie mogę rozgryźć jak zrobić zaokrąglenia bez tych trójkątów. Praktycznie w każdym programie do modelowania jest to robione prawidłowo, Maya czy Inventor. Niestety nie w maxie, tu zawsze najprostsze rzeczy muszą przyprawiać o ból głowy :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności