Napisano 15 Czerwiec 201014 l Witam. Czy jest jakiś plugin do max'a, żeby chamfer działał po ludzku, czyli tak jak w maya, xsi, modo itd ? Swoją drogą co chwilę nowa wersja maxa wyskakuje, ale chamfer przy n > 1 jak działał pokracznie na trójkątach tak nadal nic się nie zmieniło :(
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Nie słyszałem o takowym. A szkoda :) No ale - nikt nie każe Ci modelować w Maxie. Właśnie po to są różne softy, żeby wybierać. Ja też preferuję XSI i Modo. Wszystkiego mieć nie można - zbyt pięknie by było ;)
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Autor Właśnie dlatego, że max mi odpowiada chciałbym żeby taka funkcjonalność w maxie się pojawiła. Skoro programiści maxa tego nie zrobili to może ktoś napisał jakiś plugin.
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Gdzieś w tutorialu czytałem że w maxie warto wszystko trzymać w czworobokach. Spróbuj złączyć 2 wierzchołki aby pozbyć się trójkąta.
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Slide .. o czym ty mówisz? :D HAHA tutaj dyskusja się toczy o sposobie w jaki narzędzie 'chamfer' dokonuje segmentacji mesha w 3ds max. I o tym, czy jest gdzieś skrypt, który robi dokładnie to co chamfer, tylko w sposób w jaki to narzędzie działa w Modo / XSI / Maya..
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Autor Żeby zobrazować problem to dodaje załączniki: Wersja z trójkątami to oczywiście max
Napisano 8 Maj 201212 l Stary temat, ale mam ten sam problem nie mogę rozgryźć jak zrobić zaokrąglenia bez tych trójkątów. Praktycznie w każdym programie do modelowania jest to robione prawidłowo, Maya czy Inventor. Niestety nie w maxie, tu zawsze najprostsze rzeczy muszą przyprawiać o ból głowy :).
Napisano 8 Maj 201212 l Niedawno był podobny temat. Nie mogę go teraz znaleźć, więc nie wiem kto, ale ktoś dał link do tego skryptu http://www.mariussilaghi.com/qchamfer.htm Minus jest tylko taki, że kosztuje 20 eurosów.
Napisano 8 Maj 201212 l http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/quad-chamfer http://remusjuncu.com/rappatools/ Oba płatne;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto