DonJakub Napisano 15 Czerwiec 2010 Napisano 15 Czerwiec 2010 Mitsubishi A6M Reisen (popularna nazwa "Zero", w kodzie amerykańskim "Zeke") – podstawowy typ samolotu myśliwskiego Cesarskiej Japońskiej Marynarki Wojennej w okresie drugiej wojny światowej, jeden z najlepszych myśliwców początkowego okresu wojny. Model do animacji i portfolio tutaj texturki: http://img62.imageshack.us/img62/5678/textnd.jpg color, specular, normal - 2048x2048
slayer2004 Napisano 15 Czerwiec 2010 Napisano 15 Czerwiec 2010 model fajny. Trochę zbyt mało poly, ale w końcu to game art ;p. Tekstury ładne, tylko linie podziału wyszły zbyt wyraźnie i przez to sprawiają wrażenie głębokich. Ogólnie ładnie. Ja obecnie dłubię podobny model, z tym że to bf-109e... Może też zarzucę na forum ;)
Kruku Napisano 15 Czerwiec 2010 Napisano 15 Czerwiec 2010 Mnie też się podoba, ma taki przyjemny detal :]. Tylko kolor trochę mocny i jest go za mało:(. No i te linie, zbyt szczególnie je widać na podwoziu. Co do ilości geometrii to zawsze jest trudno powiedzieć ;p zależy na jaki użytek :). btw gdzie pilot ;p pozdro
DonJakub Napisano 15 Czerwiec 2010 Autor Napisano 15 Czerwiec 2010 slayer2004 - mm bf-109 - zrób, zrób chętnie zobaczę :D Kruku - pilot pewnie poszedł na miskę ryżu i sake Ogółem dzięki :)
Plugawiciel Napisano 15 Czerwiec 2010 Napisano 15 Czerwiec 2010 a nie zadurzo tri na kabina dales ? :) szkoda ze spec mapy nie dales , i wedlug mnei troszke blano , pozatym bardzo przyzwoicie
Eric_Draven Napisano 16 Czerwiec 2010 Napisano 16 Czerwiec 2010 model niezły, ale prezentacją go zabiłeś. Kolor jednolity, przydałyby się wariacje delikatne w kolorze i nasyceniu, teraz taki mało naturalny wyszedł. Brudu i zadrapań za dużo moim zdaniem.
wjaworski Napisano 16 Czerwiec 2010 Napisano 16 Czerwiec 2010 Model dobry, trzyma poziom Dauntless-a. Jak widzę, samolot już wstępnie ostrzelany (będzie się palił?). Z tym "najlepszym samolotem myśliwskim początkowego okresu wojny" można dyskutować. Zero było "odchudzony" do granic możliwości i faktycznie miał super wyżyłowany zasięg. Sukcesy podczas samej walki zawdzięczał przede wszystkim doskonale wyszkolonym pilotom. Np. nie mógł, nawet w nurkowaniu, rozpędzić się do prędkości, jaką P-40 "wyciągał" w poziomie, ale miał lepsze wznoszenie. P-40 DWA razy szybciej wchodził zakręt (bardzo skuteczne lotki), co ma zazwyczaj większe znaczenie od statycznej zwrotności (tzn. jak szybko będziesz latał w kółko), która była lepsza u Zera. W sumie - prawie wszystko i tak zależy od pilota :)
_michal Napisano 16 Czerwiec 2010 Napisano 16 Czerwiec 2010 model niezły, ale prezentacją go zabiłeś. Kolor jednolity, przydałyby się wariacje delikatne w kolorze i nasyceniu, teraz taki mało naturalny wyszedł. Brudu i zadrapań za dużo moim zdaniem. Akurat zadrapań bym się nie czepiał, japońskie samoloty były bardzo odrapane, farba praktycznie sama odpryskiwała. Nie podoba mi się podział blach, za głęboki jest.
DonJakub Napisano 16 Czerwiec 2010 Autor Napisano 16 Czerwiec 2010 Plugawiciel - dzięki ale co według Ciebie znaczy "blado" ? Blade tło za mało kontrastowy model ? Eric_Draven - "kolor jednolity" - nie bardzo rozumiem chodzi Ci o tło ? Czy ogólnie o sam model ? Jeśli o model to hmmm na siłę dodawać różne różności i w efekcie końcowym wyjdzie np jakieś dziwne kammo z tego ? wjaworski - tak poziom starałem sie podobny utrzymać co w dauntlesie. Czy będzie się palił.. ojjj tego nie mogę zdradzić :) _michal - hehe no nie, że ciężko dogodzić wszystkim? Przy dauntlesie były uwagi typu - przydały by się jakieś przybrudzenia albo np dziury po kulach, spód wyszedł lepiej niż góra ( bo domyślnie miały głęboki podział blach) lub za dużo poly. W tym modelu postanowiłem dogodzić wszystkim ale jednak nie udało się do końca, chodź osobiście jestem zadowolony. Mimo tego dzięki za wszelkie wasze sugestie i komentarze :)
_michal Napisano 16 Czerwiec 2010 Napisano 16 Czerwiec 2010 Dogodzić wszystkim się nie da. Ja mam po prostu niezłęgo świra na punkcie samolotów, ot co. Tak głębokich podziałów blach się po prostu nie robi, stąd moja uwaga. Wygląda to podobnie do głęboko rytych wklęsłych podziałów blach na modelach w skali 1:72. W realu takie rysy miały by kilka centymetrów szerokości, a naprawdę były ledwo widoczne. Odpuściłbym sobie rycie tych podziałów na normalu, zrobiłbym je tylko na diff i specu. Sam porównaj. Podziału blach praktycznie nie widać. Brakuje też cubemapki w reflection. Urealniłoby to samolot.
Plugawiciel Napisano 17 Czerwiec 2010 Napisano 17 Czerwiec 2010 moze to byc poprostu wina oswietlenia , wydaje mis ei ze urzyles tylko bialego swiatła ja robie tak ze jako otaczajace urzywam lekko niebieskeigo (jak niebo) , a główne żółte ( jak słoneczko) na screnie _michala widac fajnie , zauważ ze odbicia swiatla nie sa biale tylko leko żóltawe . Niewiem czy wszyscy sie zemna zgodza ? pisze tylko jak ja to bym zrobil na twoim miescu.
DonJakub Napisano 17 Czerwiec 2010 Autor Napisano 17 Czerwiec 2010 Co do podziału blach to w sumie wystarczy jak osłabię nieco normalkę. Jeśli chodzi o oświetlenie to nie dałem żadnego tylko to domyślne maxowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się