Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Mitsubishi A6M ZERO


DonJakub

Rekomendowane odpowiedzi

Mitsubishi A6M Reisen (popularna nazwa "Zero", w kodzie amerykańskim "Zeke") – podstawowy typ samolotu myśliwskiego Cesarskiej Japońskiej Marynarki Wojennej w okresie drugiej wojny światowej, jeden z najlepszych myśliwców początkowego okresu wojny.

 

Model do animacji i portfolio

 

zeromb.jpg

 

tutaj texturki:

http://img62.imageshack.us/img62/5678/textnd.jpg

 

color, specular, normal - 2048x2048

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

model fajny. Trochę zbyt mało poly, ale w końcu to game art ;p.

Tekstury ładne, tylko linie podziału wyszły zbyt wyraźnie i przez to sprawiają wrażenie głębokich. Ogólnie ładnie.

 

Ja obecnie dłubię podobny model, z tym że to bf-109e... Może też zarzucę na forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też się podoba, ma taki przyjemny detal :]. Tylko kolor trochę mocny i jest go za mało:(. No i te linie, zbyt szczególnie je widać na podwoziu. Co do ilości geometrii to zawsze jest trudno powiedzieć ;p zależy na jaki użytek :).

btw gdzie pilot ;p

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model dobry, trzyma poziom Dauntless-a. Jak widzę, samolot już wstępnie ostrzelany (będzie się palił?).

 

Z tym "najlepszym samolotem myśliwskim początkowego okresu wojny" można dyskutować. Zero było "odchudzony" do granic możliwości i faktycznie miał super wyżyłowany zasięg. Sukcesy podczas samej walki zawdzięczał przede wszystkim doskonale wyszkolonym pilotom. Np. nie mógł, nawet w nurkowaniu, rozpędzić się do prędkości, jaką P-40 "wyciągał" w poziomie, ale miał lepsze wznoszenie. P-40 DWA razy szybciej wchodził zakręt (bardzo skuteczne lotki), co ma zazwyczaj większe znaczenie od statycznej zwrotności (tzn. jak szybko będziesz latał w kółko), która była lepsza u Zera. W sumie - prawie wszystko i tak zależy od pilota :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

model niezły, ale prezentacją go zabiłeś. Kolor jednolity, przydałyby się wariacje delikatne w kolorze i nasyceniu, teraz taki mało naturalny wyszedł. Brudu i zadrapań za dużo moim zdaniem.

 

Akurat zadrapań bym się nie czepiał, japońskie samoloty były bardzo odrapane, farba praktycznie sama odpryskiwała. Nie podoba mi się podział blach, za głęboki jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plugawiciel - dzięki ale co według Ciebie znaczy "blado" ? Blade tło za mało kontrastowy model ?

 

Eric_Draven - "kolor jednolity" - nie bardzo rozumiem chodzi Ci o tło ? Czy ogólnie o sam model ? Jeśli o model to hmmm na siłę dodawać różne różności i w efekcie końcowym wyjdzie np jakieś dziwne kammo z tego ?

 

wjaworski - tak poziom starałem sie podobny utrzymać co w dauntlesie. Czy będzie się palił.. ojjj tego nie mogę zdradzić :)

 

_michal - hehe no nie, że ciężko dogodzić wszystkim?

 

Przy dauntlesie były uwagi typu - przydały by się jakieś przybrudzenia albo np dziury po kulach, spód wyszedł lepiej niż góra ( bo domyślnie miały głęboki podział blach) lub za dużo poly.

 

W tym modelu postanowiłem dogodzić wszystkim ale jednak nie udało się do końca, chodź osobiście jestem zadowolony.

 

Mimo tego dzięki za wszelkie wasze sugestie i komentarze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dogodzić wszystkim się nie da. Ja mam po prostu niezłęgo świra na punkcie samolotów, ot co. Tak głębokich podziałów blach się po prostu nie robi, stąd moja uwaga. Wygląda to podobnie do głęboko rytych wklęsłych podziałów blach na modelach w skali 1:72. W realu takie rysy miały by kilka centymetrów szerokości, a naprawdę były ledwo widoczne. Odpuściłbym sobie rycie tych podziałów na normalu, zrobiłbym je tylko na diff i specu.

 

Sam porównaj. Podziału blach praktycznie nie widać.

 

Aero58G3.jpg

 

ZeroTakingOff.jpg

 

Brakuje też cubemapki w reflection. Urealniłoby to samolot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to byc poprostu wina oswietlenia , wydaje mis ei ze urzyles tylko bialego swiatła

ja robie tak ze jako otaczajace urzywam lekko niebieskeigo (jak niebo) , a główne żółte ( jak słoneczko)

ZeroTakingOff.jpg

na screnie _michala widac fajnie , zauważ ze odbicia swiatla nie sa biale tylko leko żóltawe . Niewiem czy wszyscy sie zemna zgodza ? pisze tylko jak ja to bym zrobil na twoim miescu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności