StK Uriziel Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Witam, zakładam ten temat aby wrzucać do niego swoje modele i za każdym razem nie zakładać nowego. Na początek automat Nuka Coli (wzorowany na tym F3), którego wymodelowałem w celu odpoczęcia od domków, tekstury 1024 diff + spec, render udk. Proszę komentarze i rady.
Kruku Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Nawet spoko ;] pokazał byś także textury. Trochę mało koloru taki poobdzierany a praktycznie zero rdzy, zacieków itp.
Plugawiciel Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 siateczka spoko , ja bym dodal wiecej napisow na teksturze , jakies przyciski moze
Manver Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Odpryski na dole są całkowicie bez pomysłu, można było ciut więcej z diffa wyciągnąć. Mimo wszystko całkiem spoko! ;)
graphic Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Ja się tam nie znam ale odpryski na dole idealnie pokazują jakiego pędzla w szopie użyto;] Mniejsza średnica pędzla i byłoby lepiej moim zdaniem. Ogólnie lepiej się świeci niż mój sdkfz ;] więc na +
StK Uriziel Napisano 1 Lipiec 2010 Autor Napisano 1 Lipiec 2010 Poprawiłem trochę teksturę, ale i tak nie jestem z niej do końca zadowolony (ps sprawia mi na razie problemy)
Manver Napisano 2 Lipiec 2010 Napisano 2 Lipiec 2010 (edytowane) Lepsze kolorki, ale zdecydowanie za dużo rys. Wiem, że miał wyjść dirt, ale trochę chyba przegiąłeś. Edytowane 2 Lipiec 2010 przez Manver
graphic Napisano 2 Lipiec 2010 Napisano 2 Lipiec 2010 Lepsze kolorki, ale zdecydowanie za dużo rys. Wiem, że miał wyjść dirt, ale trochę chyba przegiąłeś. Chyba, że ta maszyna jechała na miejsce UPS'em. Ostatnio jak mi wieźli paczkę to też taka mega dirt była;]
StK Uriziel Napisano 21 Wrzesień 2010 Autor Napisano 21 Wrzesień 2010 Wrzucam moje kolejne wypociny, stara armata którą ostatnio wymodelowałem. Ogólnie to nie jestem do końca zadowolony z tekstury metalu ale nie za bardzo wiem jak ją ugryźć.
Manver Napisano 21 Wrzesień 2010 Napisano 21 Wrzesień 2010 Było już trochę tutoriali o texach metalu, wystarczy poszukać. Słabo to wygląda, może spróbuj wykorzystać ten: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/stefan_morrell/stefan_01.php
StK Uriziel Napisano 21 Wrzesień 2010 Autor Napisano 21 Wrzesień 2010 znam ten tutek ale on dotyczy malowanych powierzchni, no nic dziś jeszcze spróbuje powalczyć z teksturą metalu
StK Uriziel Napisano 24 Wrzesień 2010 Autor Napisano 24 Wrzesień 2010 @michal3d - dzieki z tutka bardzo się przydał wrzucam wersję poprawioną + teksturki wszystkie 1024, krytyka i rady mile widziane
ultrakaka Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 Jakbyś zróżnicował kolorystykę metalu i drewna byłoby lepiej na razie trochę się zlewa całość. A sama armata z jakiejś refki?
StK Uriziel Napisano 24 Wrzesień 2010 Autor Napisano 24 Wrzesień 2010 Korzystałem z tego zdjęcia jako refki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się