Napisano 28 Czerwiec 201014 l Witam, zakładam ten temat aby wrzucać do niego swoje modele i za każdym razem nie zakładać nowego. Na początek automat Nuka Coli (wzorowany na tym F3), którego wymodelowałem w celu odpoczęcia od domków, tekstury 1024 diff + spec, render udk. Proszę komentarze i rady.
Napisano 28 Czerwiec 201014 l Nawet spoko ;] pokazał byś także textury. Trochę mało koloru taki poobdzierany a praktycznie zero rdzy, zacieków itp.
Napisano 28 Czerwiec 201014 l siateczka spoko , ja bym dodal wiecej napisow na teksturze , jakies przyciski moze
Napisano 28 Czerwiec 201014 l Odpryski na dole są całkowicie bez pomysłu, można było ciut więcej z diffa wyciągnąć. Mimo wszystko całkiem spoko! ;)
Napisano 28 Czerwiec 201014 l Ja się tam nie znam ale odpryski na dole idealnie pokazują jakiego pędzla w szopie użyto;] Mniejsza średnica pędzla i byłoby lepiej moim zdaniem. Ogólnie lepiej się świeci niż mój sdkfz ;] więc na +
Napisano 1 Lipiec 201014 l Autor Poprawiłem trochę teksturę, ale i tak nie jestem z niej do końca zadowolony (ps sprawia mi na razie problemy)
Napisano 2 Lipiec 201014 l Lepsze kolorki, ale zdecydowanie za dużo rys. Wiem, że miał wyjść dirt, ale trochę chyba przegiąłeś. Edytowane 2 Lipiec 201014 l przez Manver
Napisano 2 Lipiec 201014 l Lepsze kolorki, ale zdecydowanie za dużo rys. Wiem, że miał wyjść dirt, ale trochę chyba przegiąłeś. Chyba, że ta maszyna jechała na miejsce UPS'em. Ostatnio jak mi wieźli paczkę to też taka mega dirt była;]
Napisano 21 Wrzesień 201014 l Autor Wrzucam moje kolejne wypociny, stara armata którą ostatnio wymodelowałem. Ogólnie to nie jestem do końca zadowolony z tekstury metalu ale nie za bardzo wiem jak ją ugryźć.
Napisano 21 Wrzesień 201014 l Było już trochę tutoriali o texach metalu, wystarczy poszukać. Słabo to wygląda, może spróbuj wykorzystać ten: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/stefan_morrell/stefan_01.php
Napisano 21 Wrzesień 201014 l Autor znam ten tutek ale on dotyczy malowanych powierzchni, no nic dziś jeszcze spróbuje powalczyć z teksturą metalu
Napisano 24 Wrzesień 201014 l Autor @michal3d - dzieki z tutka bardzo się przydał wrzucam wersję poprawioną + teksturki wszystkie 1024, krytyka i rady mile widziane
Napisano 24 Wrzesień 201014 l Jakbyś zróżnicował kolorystykę metalu i drewna byłoby lepiej na razie trochę się zlewa całość. A sama armata z jakiejś refki?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto