Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam was, wcześniejszy mój plan nie wypalił, no i temat założyłem nie tak jak trzeba (nazwa tematu była zła, no i pare innych rzeczy).

Na razie gilotyna LP, czeka jeszcze na pare poprawek i teksturowanie

Całość ma 537 polygonów. Robione w Wings 3D. Tekstury będą robione prawdopodobnie w PS.

50665147.png

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jakaś śmieszna ta gilotyna - wygląda jakby nie miała prawa działać

Napisano

dla mnie sporym bledem jest wykonanie kladki. to powinien byc jeden duzy box, co najwyzej z podzialem na 2 lub 3 i szczebelki. reszta wyglada w miare OK, ale daloby sie jeszcze urwac kilka scianek. czekam na texy

Edytowane przez KoMic

Napisano
  • Autor

Trochę poprawiłem tą gilotynę, między innymi wymieniłem kładkę i powiększyłem trochę platformę, nie wiem czy zdążę dzisiaj zrobić teksturkę, bo mam trochę roboty na dziś.

Teraz ma 673 POLY.

waer.png

Napisano

Mam być upierdliwy ? :) jakby co to dalej nie czytaj ;)

 

Jeżeli ostrze jest zamocowane do tej belki poprzecznej a tak zazwyczaj jest bo ona zatrzymuje jego lot w dół to element ten porusza się w "szynie" najbliższych slupów więc nie może raczej z nich wystawać. Przydałaby się leżanka dla delikwenta coby nie wierzgał w czasie demontażu głowy (ale to nie jest konieczne) i na pewno wyższe słupy bo gilotyna miała zapewniać szybką egzekucję.

gilotyna_450.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności