Napisano 7 Lipiec 201014 l Witam was, wcześniejszy mój plan nie wypalił, no i temat założyłem nie tak jak trzeba (nazwa tematu była zła, no i pare innych rzeczy). Na razie gilotyna LP, czeka jeszcze na pare poprawek i teksturowanie Całość ma 537 polygonów. Robione w Wings 3D. Tekstury będą robione prawdopodobnie w PS.
Napisano 8 Lipiec 201014 l dla mnie sporym bledem jest wykonanie kladki. to powinien byc jeden duzy box, co najwyzej z podzialem na 2 lub 3 i szczebelki. reszta wyglada w miare OK, ale daloby sie jeszcze urwac kilka scianek. czekam na texy Edytowane 8 Lipiec 201014 l przez KoMic
Napisano 8 Lipiec 201014 l Autor Trochę poprawiłem tą gilotynę, między innymi wymieniłem kładkę i powiększyłem trochę platformę, nie wiem czy zdążę dzisiaj zrobić teksturkę, bo mam trochę roboty na dziś. Teraz ma 673 POLY.
Napisano 9 Lipiec 201014 l Mam być upierdliwy ? :) jakby co to dalej nie czytaj ;) Jeżeli ostrze jest zamocowane do tej belki poprzecznej a tak zazwyczaj jest bo ona zatrzymuje jego lot w dół to element ten porusza się w "szynie" najbliższych slupów więc nie może raczej z nich wystawać. Przydałaby się leżanka dla delikwenta coby nie wierzgał w czasie demontażu głowy (ale to nie jest konieczne) i na pewno wyższe słupy bo gilotyna miała zapewniać szybką egzekucję.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto