Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam was, wcześniejszy mój plan nie wypalił, no i temat założyłem nie tak jak trzeba (nazwa tematu była zła, no i pare innych rzeczy).

Na razie gilotyna LP, czeka jeszcze na pare poprawek i teksturowanie

Całość ma 537 polygonów. Robione w Wings 3D. Tekstury będą robione prawdopodobnie w PS.

50665147.png

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

dla mnie sporym bledem jest wykonanie kladki. to powinien byc jeden duzy box, co najwyzej z podzialem na 2 lub 3 i szczebelki. reszta wyglada w miare OK, ale daloby sie jeszcze urwac kilka scianek. czekam na texy

Edytowane przez KoMic
Napisano

Trochę poprawiłem tą gilotynę, między innymi wymieniłem kładkę i powiększyłem trochę platformę, nie wiem czy zdążę dzisiaj zrobić teksturkę, bo mam trochę roboty na dziś.

Teraz ma 673 POLY.

waer.png

Napisano

Mam być upierdliwy ? :) jakby co to dalej nie czytaj ;)

 

Jeżeli ostrze jest zamocowane do tej belki poprzecznej a tak zazwyczaj jest bo ona zatrzymuje jego lot w dół to element ten porusza się w "szynie" najbliższych slupów więc nie może raczej z nich wystawać. Przydałaby się leżanka dla delikwenta coby nie wierzgał w czasie demontażu głowy (ale to nie jest konieczne) i na pewno wyższe słupy bo gilotyna miała zapewniać szybką egzekucję.

gilotyna_450.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności