Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W końcu dokończyłem pracę i myślę , że mogę ją umieścić w "dokończonych".

Pojazd i scena wykonana za pomocą programu 3ds max 2009, końcowy rendering oraz wyjściowy obraz w maxwell.

 

maxwell25finalprzod.png

 

maxwell26finaltyl.png

 

 

maxwell25finalprzod.png

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

09121986 - fotoreal, tylko ten filtr fioletowy za ostry

 

model bardzo fajny...

 

tutaj moja propozycja

maxwell25finalprzod2.jpg

Edytowane przez plasti
Gość kakaku
Napisano

fakt, ps by się przydał i bardziej podoba mi się postpro 09121986, ale troche za fioletowe. To moje odczucie czy zapomniałeś dodać koła po lewej na pierwszym zdjęciu?:P

Napisano

Dzięki za miłą krytykę , co by było gdyby jej zabrakło ... hmm wolę już nie myśleć !

Co do modelu, są tam zapewne niedoróbki ale jak to bywa nic nie jest idealne na tym świecie.

Co do ps , nie jestem za tym, żeby ingerować w obraz już po, wolę żeby takie rzeczy wychodziły naturalnie , poprzez programy renderujące , to one mają ukazywać nam pełną swoją "moc twórczą" , swoje możliwości , które musimy w sposób optymalny wykorzystać, tak aby nasz wysiłek włożony w prace był jak najbardziej po naszej myśli i odwzorowywał to co właśnie chcemy ukazać.

 

PS

 

Do kakaku:

To Twoje subiektywne odczucie! Wszystko jest na swoim miejscu.

Do Brazniew:

A ja wolę w cieniu!

Do Sibu:

Nawet domyślam się o co Ci chodzi, jednak siatka obiektu robiona była przed MS oraz

cała jego modyfikacja była przeprowadzana przed. Takie rzeczy mógłbym wyeliminować dopiero po włączeniu zagęszczenia siatki i jednocześnie w nią wtedy ingerować, jednak tego nie byłem w stanie zrobić ze względu na wiekowy hardware . MS posłużyłem się tylko do efektu końcowego.

 

Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy.

Napisano

No tak każdy do tego dąży ale jak nie wyjdzie to 5 min postprodukcji zdziała cuda .Potężnym orężem jest umiejętność obróbki wypieku , czy to animacji czy to still'a. Czasem też jest sensowne robienie wypieku pod poźniejszą obróbkę ,często zaoszczędzamy tym dużo czasu i łatwiej osiągamy zamierzony efekt.Także trochę nierozumiem Twojej antypati do postpro...

 

Anyway , działaj dalej niezle to wyszło :)

Napisano

tak wiec jesli dazysz do super realistycznych renderow, to watpie ze takie uzyskasz w efekcie bez obropki photoshopa, najwieksi uzywaja photoshopa, i to czesto jest go wiecej niz samego rendera, i albo sie przyznaja albo nie ze go uzywaja, ale zawsze sie go stosuje,

 

to tak jak z filmami, w efektach filmowych jest tyle jakosci z samego 3d jak miesa w parowkach:D

Napisano

Plasti ma 100% racje, nikt chyba nie rendzi na jednym finalnym renderze, sam obrabiam praktycznie wszystkie swoje rendery w mniejszym lub wiekszym stopniu, tego sie nie da uniknac jesli chce sie miec dobry wspolczynnik jakosc/szybkosc produkcji;) Klienta nie obchodzi czy finalny obraz zapisales przez 3ds maxa czy photoshopa;)

Napisano

szary samochod, na szarym tle, w "szarym oswietleniu"... hehehe zdjal bys troche saturaji i masz technologie stelth. albo sie umie post pro i stosuje. albo nie umie i tlumaczy ze nie potrzeba.

 

pozdr

Napisano

Ja bym nawet rzekł, ze postpro to najfajniejsza zabawa, bo w duzo szybszym czasie osiągasz zamierzony efekt, niz mialbys na niego czekac podczas renderingu. Powodzenia

Napisano

skoro już tyle osób wzięło się za pp to i ja też skorzystam z chwili wolnego czasu :) trochę chaotycznie pozaznaczane było - widać z resztą. i do tego... ludzie dawajcie obrazki w jpg a jak już chcecie png to po prostu odnośniki zamieszczajcie do nich. Bo png masakrycznie długo się ładują - 4mb na obrazek.

efc5660c82.jpg

Napisano

@trosiek - jak już się wziąłeś do zrobienia tego to i mogłeś za szyb samochodu też rozmazać skały.

 

Praca ogólnie bardzo mi się podoba, jednak jak już inni pisali, samochód powinien być w słońcu oświetlony. Pierwszy render taki sobie trochę, bo samochód prawie wyjechał z niego, zaś drugi bardzo fajny.

Napisano

No na szybach, reflektorach i lakierze to nie tak łatwo by poszło trośkowi, zwłaszcza odbicia.

Chciałbym jeszcze zauważyć, że blur powinien być duuuużo znacznie dosyć mniejszy z tyłu na tej "bramie" - zakładając ruch kameru zgodnie z kierunkiem jezdni.

Napisano
ludzie mi to zajęło 5 minut... :P wiem, że blur powinien się inaczej rozchodzić, wiem, że fajnie byłoby mieć refleksy itp rozmyte :)

 

Takie duże czerwone uszy a tak mało poczucia humoru.

Napisano

plasti jakim masz monitor, bo bardzo ciemno

dobrze prawia, fajnie sobie jeszcze wyrenderować pass odbić i wrzucić to do szopa, wzmacniają kontrast samych odbić :) do tego do wygodnej edycji alphy do wszystkich materiałów cześci pojazdu i nastepne 2 tyle w 2d :)

Napisano

a powiem ci ze calkiem normalny, ten w domu jak i dwa w pracy, moze warto sie zastanowic czy u ciebie cos nie tak? jasnosc podniesc albo kontrast zmnijeszyc????

Napisano
a powiem ci ze calkiem normalny, ten w domu jak i dwa w pracy, moze warto sie zastanowic czy u ciebie cos nie tak? jasnosc podniesc albo kontrast zmnijeszyc????

 

Chyba nie chodziło o jasność czy konrast a o gammę.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności