Napisano 18 Lipiec 201014 l W końcu dokończyłem pracę i myślę , że mogę ją umieścić w "dokończonych". Pojazd i scena wykonana za pomocą programu 3ds max 2009, końcowy rendering oraz wyjściowy obraz w maxwell.
Napisano 18 Lipiec 201014 l Trójka nie działa Dwójka bardzo realistyczna tak na moje oko, gdyby nie niedoskonałości modelu, byłoby gites Jednyka styka
Napisano 18 Lipiec 201014 l Fajnie ale troche Ps bym tu dodał ;) Jak coś to wyrzucam , ja to bym widział to tak ;)
Napisano 18 Lipiec 201014 l 09121986 - fotoreal, tylko ten filtr fioletowy za ostry model bardzo fajny... tutaj moja propozycja Edytowane 18 Lipiec 201014 l przez plasti
Napisano 18 Lipiec 201014 l fakt, ps by się przydał i bardziej podoba mi się postpro 09121986, ale troche za fioletowe. To moje odczucie czy zapomniałeś dodać koła po lewej na pierwszym zdjęciu?:P
Napisano 18 Lipiec 201014 l Model ma swoje niedociągnięcia, ogólnie fajnie. Lepiej jednak było by gdybyś przedstawił auto w świetle, a nie w cieniu :)
Napisano 18 Lipiec 201014 l Autor Dzięki za miłą krytykę , co by było gdyby jej zabrakło ... hmm wolę już nie myśleć ! Co do modelu, są tam zapewne niedoróbki ale jak to bywa nic nie jest idealne na tym świecie. Co do ps , nie jestem za tym, żeby ingerować w obraz już po, wolę żeby takie rzeczy wychodziły naturalnie , poprzez programy renderujące , to one mają ukazywać nam pełną swoją "moc twórczą" , swoje możliwości , które musimy w sposób optymalny wykorzystać, tak aby nasz wysiłek włożony w prace był jak najbardziej po naszej myśli i odwzorowywał to co właśnie chcemy ukazać. PS Do kakaku: To Twoje subiektywne odczucie! Wszystko jest na swoim miejscu. Do Brazniew: A ja wolę w cieniu! Do Sibu: Nawet domyślam się o co Ci chodzi, jednak siatka obiektu robiona była przed MS oraz cała jego modyfikacja była przeprowadzana przed. Takie rzeczy mógłbym wyeliminować dopiero po włączeniu zagęszczenia siatki i jednocześnie w nią wtedy ingerować, jednak tego nie byłem w stanie zrobić ze względu na wiekowy hardware . MS posłużyłem się tylko do efektu końcowego. Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy.
Napisano 18 Lipiec 201014 l No tak każdy do tego dąży ale jak nie wyjdzie to 5 min postprodukcji zdziała cuda .Potężnym orężem jest umiejętność obróbki wypieku , czy to animacji czy to still'a. Czasem też jest sensowne robienie wypieku pod poźniejszą obróbkę ,często zaoszczędzamy tym dużo czasu i łatwiej osiągamy zamierzony efekt.Także trochę nierozumiem Twojej antypati do postpro... Anyway , działaj dalej niezle to wyszło :)
Napisano 19 Lipiec 201014 l tak wiec jesli dazysz do super realistycznych renderow, to watpie ze takie uzyskasz w efekcie bez obropki photoshopa, najwieksi uzywaja photoshopa, i to czesto jest go wiecej niz samego rendera, i albo sie przyznaja albo nie ze go uzywaja, ale zawsze sie go stosuje, to tak jak z filmami, w efektach filmowych jest tyle jakosci z samego 3d jak miesa w parowkach:D
Napisano 19 Lipiec 201014 l Plasti ma 100% racje, nikt chyba nie rendzi na jednym finalnym renderze, sam obrabiam praktycznie wszystkie swoje rendery w mniejszym lub wiekszym stopniu, tego sie nie da uniknac jesli chce sie miec dobry wspolczynnik jakosc/szybkosc produkcji;) Klienta nie obchodzi czy finalny obraz zapisales przez 3ds maxa czy photoshopa;)
Napisano 19 Lipiec 201014 l Również popieram stosowanie postprodukcji, już sama zmiana kontrastu potrafi wywołać ciekawe rezultaty, 09121986 - podał przykład.
Napisano 20 Lipiec 201014 l szary samochod, na szarym tle, w "szarym oswietleniu"... hehehe zdjal bys troche saturaji i masz technologie stelth. albo sie umie post pro i stosuje. albo nie umie i tlumaczy ze nie potrzeba. pozdr
Napisano 20 Lipiec 201014 l Ja bym nawet rzekł, ze postpro to najfajniejsza zabawa, bo w duzo szybszym czasie osiągasz zamierzony efekt, niz mialbys na niego czekac podczas renderingu. Powodzenia
Napisano 20 Lipiec 201014 l skoro już tyle osób wzięło się za pp to i ja też skorzystam z chwili wolnego czasu :) trochę chaotycznie pozaznaczane było - widać z resztą. i do tego... ludzie dawajcie obrazki w jpg a jak już chcecie png to po prostu odnośniki zamieszczajcie do nich. Bo png masakrycznie długo się ładują - 4mb na obrazek.
Napisano 20 Lipiec 201014 l @trosiek - jak już się wziąłeś do zrobienia tego to i mogłeś za szyb samochodu też rozmazać skały. Praca ogólnie bardzo mi się podoba, jednak jak już inni pisali, samochód powinien być w słońcu oświetlony. Pierwszy render taki sobie trochę, bo samochód prawie wyjechał z niego, zaś drugi bardzo fajny.
Napisano 20 Lipiec 201014 l No na szybach, reflektorach i lakierze to nie tak łatwo by poszło trośkowi, zwłaszcza odbicia. Chciałbym jeszcze zauważyć, że blur powinien być duuuużo znacznie dosyć mniejszy z tyłu na tej "bramie" - zakładając ruch kameru zgodnie z kierunkiem jezdni.
Napisano 20 Lipiec 201014 l ludzie mi to zajęło 5 minut... :P wiem, że blur powinien się inaczej rozchodzić, wiem, że fajnie byłoby mieć refleksy itp rozmyte :)
Napisano 20 Lipiec 201014 l ludzie mi to zajęło 5 minut... :P wiem, że blur powinien się inaczej rozchodzić, wiem, że fajnie byłoby mieć refleksy itp rozmyte :) Takie duże czerwone uszy a tak mało poczucia humoru.
Napisano 22 Lipiec 201014 l plasti jakim masz monitor, bo bardzo ciemno dobrze prawia, fajnie sobie jeszcze wyrenderować pass odbić i wrzucić to do szopa, wzmacniają kontrast samych odbić :) do tego do wygodnej edycji alphy do wszystkich materiałów cześci pojazdu i nastepne 2 tyle w 2d :)
Napisano 22 Lipiec 201014 l a powiem ci ze calkiem normalny, ten w domu jak i dwa w pracy, moze warto sie zastanowic czy u ciebie cos nie tak? jasnosc podniesc albo kontrast zmnijeszyc????
Napisano 22 Lipiec 201014 l a powiem ci ze calkiem normalny, ten w domu jak i dwa w pracy, moze warto sie zastanowic czy u ciebie cos nie tak? jasnosc podniesc albo kontrast zmnijeszyc???? Chyba nie chodziło o jasność czy konrast a o gammę.