Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W końcu dokończyłem pracę i myślę , że mogę ją umieścić w "dokończonych".

Pojazd i scena wykonana za pomocą programu 3ds max 2009, końcowy rendering oraz wyjściowy obraz w maxwell.

 

maxwell25finalprzod.png

 

maxwell26finaltyl.png

 

 

maxwell25finalprzod.png

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trójka nie działa

Dwójka bardzo realistyczna tak na moje oko, gdyby nie niedoskonałości modelu, byłoby gites

Jednyka styka

Napisano

Fajnie ale troche Ps bym tu dodał ;)

 

Jak coś to wyrzucam , ja to bym widział to tak ;)

maxwell25finalprzod.jpg

Napisano

09121986 - fotoreal, tylko ten filtr fioletowy za ostry

 

model bardzo fajny...

 

tutaj moja propozycja

maxwell25finalprzod2.jpg

Edytowane przez plasti

Napisano

fakt, ps by się przydał i bardziej podoba mi się postpro 09121986, ale troche za fioletowe. To moje odczucie czy zapomniałeś dodać koła po lewej na pierwszym zdjęciu?:P

Napisano

Model ma swoje niedociągnięcia, ogólnie fajnie. Lepiej jednak było by gdybyś przedstawił auto w świetle, a nie w cieniu :)

Napisano
  • Autor

Dzięki za miłą krytykę , co by było gdyby jej zabrakło ... hmm wolę już nie myśleć !

Co do modelu, są tam zapewne niedoróbki ale jak to bywa nic nie jest idealne na tym świecie.

Co do ps , nie jestem za tym, żeby ingerować w obraz już po, wolę żeby takie rzeczy wychodziły naturalnie , poprzez programy renderujące , to one mają ukazywać nam pełną swoją "moc twórczą" , swoje możliwości , które musimy w sposób optymalny wykorzystać, tak aby nasz wysiłek włożony w prace był jak najbardziej po naszej myśli i odwzorowywał to co właśnie chcemy ukazać.

 

PS

 

Do kakaku:

To Twoje subiektywne odczucie! Wszystko jest na swoim miejscu.

Do Brazniew:

A ja wolę w cieniu!

Do Sibu:

Nawet domyślam się o co Ci chodzi, jednak siatka obiektu robiona była przed MS oraz

cała jego modyfikacja była przeprowadzana przed. Takie rzeczy mógłbym wyeliminować dopiero po włączeniu zagęszczenia siatki i jednocześnie w nią wtedy ingerować, jednak tego nie byłem w stanie zrobić ze względu na wiekowy hardware . MS posłużyłem się tylko do efektu końcowego.

 

Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy.

Napisano

No tak każdy do tego dąży ale jak nie wyjdzie to 5 min postprodukcji zdziała cuda .Potężnym orężem jest umiejętność obróbki wypieku , czy to animacji czy to still'a. Czasem też jest sensowne robienie wypieku pod poźniejszą obróbkę ,często zaoszczędzamy tym dużo czasu i łatwiej osiągamy zamierzony efekt.Także trochę nierozumiem Twojej antypati do postpro...

 

Anyway , działaj dalej niezle to wyszło :)

Napisano

tak wiec jesli dazysz do super realistycznych renderow, to watpie ze takie uzyskasz w efekcie bez obropki photoshopa, najwieksi uzywaja photoshopa, i to czesto jest go wiecej niz samego rendera, i albo sie przyznaja albo nie ze go uzywaja, ale zawsze sie go stosuje,

 

to tak jak z filmami, w efektach filmowych jest tyle jakosci z samego 3d jak miesa w parowkach:D

Napisano

Plasti ma 100% racje, nikt chyba nie rendzi na jednym finalnym renderze, sam obrabiam praktycznie wszystkie swoje rendery w mniejszym lub wiekszym stopniu, tego sie nie da uniknac jesli chce sie miec dobry wspolczynnik jakosc/szybkosc produkcji;) Klienta nie obchodzi czy finalny obraz zapisales przez 3ds maxa czy photoshopa;)

Napisano

Również popieram stosowanie postprodukcji, już sama zmiana kontrastu potrafi wywołać ciekawe rezultaty, 09121986 - podał przykład.

Napisano

szary samochod, na szarym tle, w "szarym oswietleniu"... hehehe zdjal bys troche saturaji i masz technologie stelth. albo sie umie post pro i stosuje. albo nie umie i tlumaczy ze nie potrzeba.

 

pozdr

Napisano

Ja bym nawet rzekł, ze postpro to najfajniejsza zabawa, bo w duzo szybszym czasie osiągasz zamierzony efekt, niz mialbys na niego czekac podczas renderingu. Powodzenia

Napisano

skoro już tyle osób wzięło się za pp to i ja też skorzystam z chwili wolnego czasu :) trochę chaotycznie pozaznaczane było - widać z resztą. i do tego... ludzie dawajcie obrazki w jpg a jak już chcecie png to po prostu odnośniki zamieszczajcie do nich. Bo png masakrycznie długo się ładują - 4mb na obrazek.

efc5660c82.jpg

Napisano

@trosiek - jak już się wziąłeś do zrobienia tego to i mogłeś za szyb samochodu też rozmazać skały.

 

Praca ogólnie bardzo mi się podoba, jednak jak już inni pisali, samochód powinien być w słońcu oświetlony. Pierwszy render taki sobie trochę, bo samochód prawie wyjechał z niego, zaś drugi bardzo fajny.

Napisano

No na szybach, reflektorach i lakierze to nie tak łatwo by poszło trośkowi, zwłaszcza odbicia.

Chciałbym jeszcze zauważyć, że blur powinien być duuuużo znacznie dosyć mniejszy z tyłu na tej "bramie" - zakładając ruch kameru zgodnie z kierunkiem jezdni.

Napisano

ludzie mi to zajęło 5 minut... :P wiem, że blur powinien się inaczej rozchodzić, wiem, że fajnie byłoby mieć refleksy itp rozmyte :)

Napisano
ludzie mi to zajęło 5 minut... :P wiem, że blur powinien się inaczej rozchodzić, wiem, że fajnie byłoby mieć refleksy itp rozmyte :)

 

Takie duże czerwone uszy a tak mało poczucia humoru.

Napisano

plasti jakim masz monitor, bo bardzo ciemno

dobrze prawia, fajnie sobie jeszcze wyrenderować pass odbić i wrzucić to do szopa, wzmacniają kontrast samych odbić :) do tego do wygodnej edycji alphy do wszystkich materiałów cześci pojazdu i nastepne 2 tyle w 2d :)

Napisano

a powiem ci ze calkiem normalny, ten w domu jak i dwa w pracy, moze warto sie zastanowic czy u ciebie cos nie tak? jasnosc podniesc albo kontrast zmnijeszyc????

Napisano
a powiem ci ze calkiem normalny, ten w domu jak i dwa w pracy, moze warto sie zastanowic czy u ciebie cos nie tak? jasnosc podniesc albo kontrast zmnijeszyc????

 

Chyba nie chodziło o jasność czy konrast a o gammę.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności