Jedaith Napisano 22 Lipiec 2010 Napisano 22 Lipiec 2010 (edytowane) Będzie to moja pierwsza postać, więc z pewnością przysporzy wielu problemów, ale jestem bojowo nastawiony. Postaram się wrzucać wipy na bieżąco. Edytowane 26 Lipiec 2010 przez Jedaith
n-pigeon Napisano 23 Lipiec 2010 Napisano 23 Lipiec 2010 O nie ja też go chciałem go zrobić D:> no to chyba będzie nas dwóch... xD Powodzenia :P
Jedaith Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 (edytowane) z mieczem 920 tris. Nie umiem za bardzo wymodelować dobrze głowy, ale może jeszcze zdołam poprawić. Edytowane 26 Lipiec 2010 przez Jedaith
ledyr Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 uzywales zdjec referencyjnych jak przystalo na solidnego grafika? xD
Jedaith Napisano 27 Lipiec 2010 Autor Napisano 27 Lipiec 2010 Z tego obrazka w sumie najbardziej. http://www.teeteehaa.de/gc/gc2006/images/TW_Geralt.jpg
ledyr Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 mam na mysli anatomiczne bo troche odstaje pare rzeczy. zreszta , wez fotke sredniej wielkosci faceta w ubraniu i podloz ja z polprzezroczystoscia pod ten render z gory - sam zobaczysz co trzeba poprrawic :) z takich oczywistych rzeczy na pewno: przerwa miedzy nogami w kroczu proporcje dlugosc rak/klaty/nog
Ex3 Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Twój model wygląda zupełnie inaczej niż refka. Obczaj dokładnie okolice pasa, uda. Jak masz tak czytelny koncept to naznacz sobie najpierw na rysunku mniej więcej jak może iść siatka, będzie Ci później DUŻO łatwiej modelować i będziesz wiedział co robić. Np. tak:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się