Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć!

 

Dlaczego mental w 2011 liczy jakoś tak warstwami a nie bucketami jak dotychczas?

 

Tzn przelicza jakby kilka razy ten sam obrazek w kilku przebiegach, od ciemnego do jasnego.

Trwa to dość długo, jak włączyć żeby było jak w starym mentalu, tylko raz?

 

pozdrawiam!

L.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

O dzięki Ci dobry człowieku!

Nie pomyślałem, że to w kamerze przestawione było i szukałem ze sto razy w opcjach renderera.

 

pozdrawiam!

PS:rep nie wchodzi niestety..

Napisano

OK a kto mi powie dlaczego 3ds Max 2010 renderuje FG kilkoma przebiegami(wuostrzając po każdym przebiegu obraz) a nie tylko jednym jak to było w 3ds max 2009 i wcześniejszych? :)

Napisano

to zalezy od "precyzji" FG, zrob sobie test z ustawieniami draw, low, medium, high i very high - i wszystko stanie się jasne

Edytowane przez jaras

Napisano

no własnie nawet w trybie draft lecą z 3 przebiegi FG.. gdzie w Max 2009 obojętnie czy jest Draft, Low.. itd. jest zawsze jeden przebieg...

Napisano

No najwyraźniej to zmienili... ale mam wrażenie, że te trzy przebiegi FG liczą się dużo optymalniej i szybciej niż jeden w poprzedniej wersji mentala.

Napisano

hmm właśnie dlatego wybrałem rendering potęznej sceny w Maxie 2009,, Mental szybciej to samo liczył przay tej samej jakości... DO tego W MEntalu 2010 nie można ustawić maxmymalną ilośc dozwolonej pamięci i mi sie wywalał .. z tego co wiem ta opcja w jednej z zakładek Mentala powróciła w Maxie 2011 i można wpisać dowolną liczbę MB ramu dla MR :) Good things

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności