Napisano 28 Lipiec 201014 l Cześć! Dlaczego mental w 2011 liczy jakoś tak warstwami a nie bucketami jak dotychczas? Tzn przelicza jakby kilka razy ten sam obrazek w kilku przebiegach, od ciemnego do jasnego. Trwa to dość długo, jak włączyć żeby było jak w starym mentalu, tylko raz? pozdrawiam! L.
Napisano 28 Lipiec 201014 l Autor O dzięki Ci dobry człowieku! Nie pomyślałem, że to w kamerze przestawione było i szukałem ze sto razy w opcjach renderera. pozdrawiam! PS:rep nie wchodzi niestety..
Napisano 5 Sierpień 201014 l OK a kto mi powie dlaczego 3ds Max 2010 renderuje FG kilkoma przebiegami(wuostrzając po każdym przebiegu obraz) a nie tylko jednym jak to było w 3ds max 2009 i wcześniejszych? :)
Napisano 5 Sierpień 201014 l to zalezy od "precyzji" FG, zrob sobie test z ustawieniami draw, low, medium, high i very high - i wszystko stanie się jasne Edytowane 5 Sierpień 201014 l przez jaras
Napisano 6 Sierpień 201014 l no własnie nawet w trybie draft lecą z 3 przebiegi FG.. gdzie w Max 2009 obojętnie czy jest Draft, Low.. itd. jest zawsze jeden przebieg...
Napisano 6 Sierpień 201014 l No najwyraźniej to zmienili... ale mam wrażenie, że te trzy przebiegi FG liczą się dużo optymalniej i szybciej niż jeden w poprzedniej wersji mentala.
Napisano 6 Sierpień 201014 l hmm właśnie dlatego wybrałem rendering potęznej sceny w Maxie 2009,, Mental szybciej to samo liczył przay tej samej jakości... DO tego W MEntalu 2010 nie można ustawić maxmymalną ilośc dozwolonej pamięci i mi sie wywalał .. z tego co wiem ta opcja w jednej z zakładek Mentala powróciła w Maxie 2011 i można wpisać dowolną liczbę MB ramu dla MR :) Good things
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto