George Napisano 30 Lipiec 2010 Share Napisano 30 Lipiec 2010 Model wykonany jakis czas temu ramach nauki rihno. Silnik: mental ray. materaily ,drzewa liscie A&D. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tweester Napisano 30 Lipiec 2010 Share Napisano 30 Lipiec 2010 Wykonaj render bez rozmazań. Według mnie efekt będzie lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeMS Napisano 30 Lipiec 2010 Share Napisano 30 Lipiec 2010 Można by tu jeszcze spoooro zmienić. Daaaaawno temu (chyba coś z 6 czy 7 lat) robiłem exteriora w rhino i z tego co pamietam bardzo łatwo mi przychodziło robienie różnych drobiazgów, które by się tam przydały - typu rynny, jakiś kawałek wnętrza, firanka, etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torm Napisano 30 Lipiec 2010 Share Napisano 30 Lipiec 2010 fakt... można by dopracować detal.... ale sam efekt wizualno estetyczny... na poziomie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norden Napisano 31 Lipiec 2010 Share Napisano 31 Lipiec 2010 spoko.. tylko nie rozmywaj tak boków i tego co jest dalej... bo nigdy tak nie jest... jak to zrobiłeś... sprawdź sam... wyjdz przed jakis budynek i zrób sobie fotke...zobaczysz ze nie uda ci sie osiagnąc takiego rozmycia planu czyli tzw. DOFa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
George Napisano 31 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2010 tak zgadzam się, że można by tu wiele zmienic ale raczej pozostanie to juz tak jak jest ,a te uwagi uwzglednie w nastepnych pracach. Już od dłuszego czasu model ten tkwił na moim HD nie wykorzystany, a ta praca to w zasadzie test rozwiazania GI, plus test drzew i lisci. Co do DOF'a to tutaj to zostało zrealizowane ręcznie w PS ;). Zdaję sobie sprawe, że efekt jest przesadzony i w zasadzie powino się to robic za pomocą kanału Zdepth. Nie polecam mental ray'owego DoF'a -daje to jakiś dziwny efekt ziarna + zwiększony czas renderingu. tymczasem wrzucam kolejne prace w odzielnym watku. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norden Napisano 31 Lipiec 2010 Share Napisano 31 Lipiec 2010 George>// mentalowy dof ssie... to racja... jeżeli robisz statyczną scenke... to już lepiej jest wyjarać... pierwszy plan do tekstur... i policzyć multipassem DOF ale u ciebie tego dofa nei powinno być wogóle... na tej scenie.. więc nie wiem po co sobie zawracać łeb nawet zetką ; p ja tam zawsze uważam że jezeli masz ostrość ustawianą na "nieskończoności" to DOF jest mniej wiecej do 1,2-1,8m jakoś tak... potem już tego efektu nie ma... mówie o jakimś zwykłym aparacie kompaktowym albo czymś w tym stylu... wiadomo mozna sobie zakupić taki obiektyw... że będziesz miał dof na 20 metrów ; p ale niewielu na to stac.. więc nie ma zbyt wielu takich zdjęć... czasem na meczach z gónej półki widać takie closeupy... z potężnymi dofami.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
George Napisano 31 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2010 norden//->Ja na fotografi ( jeszcze ;) ) się nie znam za bardzo. Wiadomo ,że fotorealizm jest w cg jakims wyznacznikiem ale tutaj ten efekt DoF'a zostal podyktowany tym, że strasznie raziły mnie te drzewa na których idealnie było widać każdy listek. Ludzie tak nie postrzegają drzew tylko w bardziej "masowy" sposób ale uwzglednie twoje uwagi w przyszłości. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEkoy Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 sam klimat bardzo dobry, nawet rewelacyjny, sama technika jeszcze leży (ale zapowiada sie swietnie), uwazaj na takie akcje jak drzewo w srodku chodnika i smyrające budynek :] ciezko zamknac okno przez gałezie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi