Skocz do zawartości

Scena 3d : zamek fantasy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Jestem początkujący jeśli chodzi o tworzenie grafiki w 3d, ale mam ogromną zajawkę i chce się jej uczyć. Ostatnimi czasy gdy stwierdziłem, że w miare potrafie obsługiwać się maxem postanowiłem wydziergać sobie taką scenke. Jest to moje pierwsza scena i prosiłbym o krytykę co tu jest nie tak jak powinno. Chciałem, żeby wyszło fotorealistycznie no ale cóż... nie wyszło :P

 

Edit: poprawione

 

http://img195.imageshack.us/i/czemubynie.jpg/

Edytowane przez Jawerson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hellow!

pierwsze i najwazniejsze to skale wszystkich obiektow.masz tam strasznie to wszystko porozjezdzane.

materialy, swiatlo i rendering wymagaja sporego podkrecenia, poszukaj jakichs tutoriali do silnika w ktorym renderujesz i sproboj cos z tego wyciagnac.

poza tym polecam Ci na poczatek poszukac jakichs referencji do tego co robisz, pozwoli Ci to uchwycic troche detali ktorych z pamieci nie zrobisz.

 

ale zeby nie bylo ze jest tragicznie to kadr jest poprawny i wszystko mimo ze nie specjalnie mocne to jest dosc spojne :)

 

Salve!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Pierwsze co mi się w oczy rzuciło to za mała tekstura skał, tzn powiedzmy pęknięcie skały na teksturze które powinno mieć w rzeczywistości 0,5 metra po nałożeniu na model ma u ciebie 3 metry. Różnice w ostrości: trawa patrząc od dołu ma ostre rysy, potem zupełnie rozmyte a potem znowu ostre rysy chatek. Poza tym jak na pierwszą pracę, dajesz radę :) Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to jedna z pierwszych prac to nie ma co bić autora. Architektura trochę słaba, obronność zamku cierpi z powodu położenia poniżej skarpy. Zamki fantasy kojarzą mi się raczej z bardzo wyniosłymi i skomplikowanymi budowlami, na skarpie moża lub nad urwiskiem. Dobrze jest też dać dużo mgły ślady zwietrzenia i porastającej roślinności. Niebo dobrze dobrane ale nie zgrane z nim światło. Powinno być bardziej rozproszone i z trochę innego kierunku. Rób następny zamek. Piąty będzie dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle że najpierw pochwalimy za to że kompozycja obrazu jest całkiem spoko.. są plany jest gites...

 

Hmmm co do reszty.. moge ci pisać o tym ze to tamto jest złe... ale napisze coś innego...

Jeżeli już chcesz tą grafike 3D zaczepić... przygotuj się na to ze aby być naprawdę zadowolonym z tego co robisz czasem będziesz musiał spędzić nawet 2-3 miesiące nad pracą... Trzeba się neistety uzbroić w cierpliwość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza praca? Najs jeśli chodzi o kompozycje, ale jak orkowie przygotują się do szturmu, to nie ma bata... Wieśniacy nie przeżyją... ;) Brak mi tu wyraźnie zarysowanego muru obronnego, co ukryłoby niektóre braki, a jednocześnie podkreśliłby moc tego zamku. Na samej górze, przez okno widać na wylot skałę po drugiej stronie. Za to chmurki fajnie wyszły :) Tekstur itp się nie czepiam, bo raczej wiele pracy Cię jeszcze czeka.

 

Cierpliwością, wytrwałością oraz metodą prób i błędów dojdziesz do wspaniałych efektów, więc... POWODZENIA ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wam wszystkim za podpowiedzi. Postanowiłem sobie jeszcze nad tym popracować korzystając z waszych podpowiedzi wyszło mi takie coś

 

http://img195.imageshack.us/i/czemubynie.jpg/

 

wiesniacy juz moga czuc sie bezpiecznie za murami miasta :)

Genralnie powinienem był założyć temat w dziale wip zeby nie zasmiecac tego dzialu

jesli jest taka mozliwosc to prosiłbym żeby przenieść ten temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh nie wiem.. mam takie wrażenie że tylko samobójcy budowaliby zamek pod stokiem ; ) Mysle że teraz nawet te grube mury nie powstrzymają złych hord przed staczaniem kul siana nasączonych podpaloną naftą na biednych wieśniaków....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności