Skocz do zawartości

Scena 3d : zamek fantasy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Jestem początkujący jeśli chodzi o tworzenie grafiki w 3d, ale mam ogromną zajawkę i chce się jej uczyć. Ostatnimi czasy gdy stwierdziłem, że w miare potrafie obsługiwać się maxem postanowiłem wydziergać sobie taką scenke. Jest to moje pierwsza scena i prosiłbym o krytykę co tu jest nie tak jak powinno. Chciałem, żeby wyszło fotorealistycznie no ale cóż... nie wyszło :P

 

Edit: poprawione

 

http://img195.imageshack.us/i/czemubynie.jpg/

Edytowane przez Jawerson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hellow!

pierwsze i najwazniejsze to skale wszystkich obiektow.masz tam strasznie to wszystko porozjezdzane.

materialy, swiatlo i rendering wymagaja sporego podkrecenia, poszukaj jakichs tutoriali do silnika w ktorym renderujesz i sproboj cos z tego wyciagnac.

poza tym polecam Ci na poczatek poszukac jakichs referencji do tego co robisz, pozwoli Ci to uchwycic troche detali ktorych z pamieci nie zrobisz.

 

ale zeby nie bylo ze jest tragicznie to kadr jest poprawny i wszystko mimo ze nie specjalnie mocne to jest dosc spojne :)

 

Salve!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Pierwsze co mi się w oczy rzuciło to za mała tekstura skał, tzn powiedzmy pęknięcie skały na teksturze które powinno mieć w rzeczywistości 0,5 metra po nałożeniu na model ma u ciebie 3 metry. Różnice w ostrości: trawa patrząc od dołu ma ostre rysy, potem zupełnie rozmyte a potem znowu ostre rysy chatek. Poza tym jak na pierwszą pracę, dajesz radę :) Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach