Napisano 6 Sierpień 201014 l Hej! Siadlem sobie do mojego modeliku dzisiaj i dlubalem w blenderku teksturki. Wesolo zapisujac sobie co jakis czas ctrl-s bylem calkiem spokojny i zamknalem po jakims czasie blenderka. Oczywiscie tekstura nie zostala zapisana przez ctrl-s, zapisuje sie nia przez f3(co wiedzialem i przy wczesniejszych posiedzeniach raczej o tym pamietalem, ale jednak raz sie zdarzylo) Pytam wiec czy jet mozliwosc ustawienia jaks Blenderka 2.53 zeby zapisywal teksture przy wcisnieciu ctrl-s? Zgory dzieki:)
Napisano 6 Sierpień 201014 l Hej! Siadlem sobie do mojego modeliku dzisiaj i dlubalem w blenderku teksturki. Wesolo zapisujac sobie co jakis czas ctrl-s bylem calkiem spokojny i zamknalem po jakims czasie blenderka. Oczywiscie tekstura nie zostala zapisana przez ctrl-s, zapisuje sie nia przez f3(co wiedzialem i przy wczesniejszych posiedzeniach raczej o tym pamietalem, ale jednak raz sie zdarzylo) Pytam wiec czy jet mozliwosc ustawienia jaks Blenderka 2.53 zeby zapisywal teksture przy wcisnieciu ctrl-s? Zgory dzieki:) Powinno być ALt-S ale coś u mnie nie działa i jest na szaro w menu ;/, natomiast save as działa, zdaje się że bug.
Napisano 8 Sierpień 201014 l A dodanie po prostu nowego skrótu, tzn dodatkowego do operacji zapisywania tekstury pod ctrl+s?
Napisano 8 Sierpień 201014 l A dodanie po prostu nowego skrótu, tzn dodatkowego do operacji zapisywania tekstury pod ctrl+s? Tam jest już skrót ale funkcja nie działa xD
Napisano 17 Sierpień 201014 l Jako, że mam problem pokrewny w Blenderze 2.53 beta, to się podepnę. Jak sobie załaduje texturę w formacie .png, z kanałem alpha, podmaluje w blendku i zapisze to kanał alpha nie zostaje zapisany. Bug, czy może o czymś nie wiem?
Napisano 18 Sierpień 201014 l Dzięki. W życiu bym się nie domyślił, że ustawienie renderu mają tu coś do gadania. Ciekawe, zabawne, dziwne... :)
Napisano 18 Sierpień 201014 l output to są akurat ustawienia zapisu pliku graficznego. Jak wyrenderujesz i będziesz zapisywał, to te ustawienia też działają, a czemu są w dziale render, bo twórcy wyszli chyba z założenia, że częściej się renderuje i zapisuje obrazek :) blender jest pełen takich ciekawostek :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto