Gość Morte Napisano 6 Sierpień 2010 Share Napisano 6 Sierpień 2010 Hej! Siadlem sobie do mojego modeliku dzisiaj i dlubalem w blenderku teksturki. Wesolo zapisujac sobie co jakis czas ctrl-s bylem calkiem spokojny i zamknalem po jakims czasie blenderka. Oczywiscie tekstura nie zostala zapisana przez ctrl-s, zapisuje sie nia przez f3(co wiedzialem i przy wczesniejszych posiedzeniach raczej o tym pamietalem, ale jednak raz sie zdarzylo) Pytam wiec czy jet mozliwosc ustawienia jaks Blenderka 2.53 zeby zapisywal teksture przy wcisnieciu ctrl-s? Zgory dzieki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 6 Sierpień 2010 Share Napisano 6 Sierpień 2010 Hej! Siadlem sobie do mojego modeliku dzisiaj i dlubalem w blenderku teksturki. Wesolo zapisujac sobie co jakis czas ctrl-s bylem calkiem spokojny i zamknalem po jakims czasie blenderka. Oczywiscie tekstura nie zostala zapisana przez ctrl-s, zapisuje sie nia przez f3(co wiedzialem i przy wczesniejszych posiedzeniach raczej o tym pamietalem, ale jednak raz sie zdarzylo) Pytam wiec czy jet mozliwosc ustawienia jaks Blenderka 2.53 zeby zapisywal teksture przy wcisnieciu ctrl-s? Zgory dzieki:) Powinno być ALt-S ale coś u mnie nie działa i jest na szaro w menu ;/, natomiast save as działa, zdaje się że bug. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian2608 Napisano 8 Sierpień 2010 Share Napisano 8 Sierpień 2010 A dodanie po prostu nowego skrótu, tzn dodatkowego do operacji zapisywania tekstury pod ctrl+s? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 8 Sierpień 2010 Share Napisano 8 Sierpień 2010 A dodanie po prostu nowego skrótu, tzn dodatkowego do operacji zapisywania tekstury pod ctrl+s? Tam jest już skrót ale funkcja nie działa xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przybysz Napisano 17 Sierpień 2010 Share Napisano 17 Sierpień 2010 Jako, że mam problem pokrewny w Blenderze 2.53 beta, to się podepnę. Jak sobie załaduje texturę w formacie .png, z kanałem alpha, podmaluje w blendku i zapisze to kanał alpha nie zostaje zapisany. Bug, czy może o czymś nie wiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuro Napisano 18 Sierpień 2010 Share Napisano 18 Sierpień 2010 w ustawieniach renderu w panelu output zmien sobie na rgba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przybysz Napisano 18 Sierpień 2010 Share Napisano 18 Sierpień 2010 Dzięki. W życiu bym się nie domyślił, że ustawienie renderu mają tu coś do gadania. Ciekawe, zabawne, dziwne... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuro Napisano 18 Sierpień 2010 Share Napisano 18 Sierpień 2010 output to są akurat ustawienia zapisu pliku graficznego. Jak wyrenderujesz i będziesz zapisywał, to te ustawienia też działają, a czemu są w dziale render, bo twórcy wyszli chyba z założenia, że częściej się renderuje i zapisuje obrazek :) blender jest pełen takich ciekawostek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się