Marcin_Przybys Napisano 8 Sierpień 2010 Napisano 8 Sierpień 2010 (edytowane) Witam, takie coś dziergam sobie po godzinach pracy. Właściwie nigdy nie robiłem pojazdów a już w szczególności motocykli dla tego trzeba sobie poćwiczyć :) Na razie męczę się z bakiem co widać niestety. Jest jeszcze troche baboli w tym co jest a najgorsze przede mną :) Bazą jest Yamaha FZ8 ale powiedział bym luźną bazą. Konstruktywne uwagi mile widziane. edit: Soft Modo 401 Edytowane 8 Sierpień 2010 przez Marcin_Przybys
plasti Napisano 8 Sierpień 2010 Napisano 8 Sierpień 2010 swietnie sie zapowiada, super render!!! co do konstruktywnych uwag, to na 2gim renderze w przedniej czesci pokrywy baku masz nienaturalna geometrie jak dla tworzywa sztucznego, taka dziwna zmarszczka
Marcin_Przybys Napisano 8 Sierpień 2010 Autor Napisano 8 Sierpień 2010 No właśnie z tą obudową baku mam kurka problem, nie mam doświadczenia w dzierganiu takich form, a na dodatek nie mam czystego widoku od góry ani od przodu więc muszę rozpracowywać krzywizny z głowy czyli z niczego. Mam już plan na scenkę o ile uda mi się skończyć bo silnik mnie przeraża
olaf Napisano 8 Sierpień 2010 Napisano 8 Sierpień 2010 Mam już plan na scenkę o ile uda mi się skończyć bo silnik mnie przeraża Jak to luzny model, to wstaw pedały ;D Wizualnie zapowiada sie super. Baki podejrzyj gdzie indziej - zwykle z góry to standard - mniejsza lub większa kropelka.
Marcin_Przybys Napisano 8 Sierpień 2010 Autor Napisano 8 Sierpień 2010 Nie głupi pomysł z tymi pedałami :D Jak bak wygląda to ja wiem bo zdarzało mi się siedzieć na dwukółce :D Chodzi o konkretne krzywizny i garby, wytłoczenia na kolana itd. Ale fakt może uda mi się jakiś blueprint to zbliżonego modelu znaleźć
Marcin_Przybys Napisano 8 Sierpień 2010 Autor Napisano 8 Sierpień 2010 A jak bez betonowych amorów byś zrobił motocykl na pedały ? Hę ? Serio to miała być szczotkowana stal ale wyszła faktycznie ja beton trochę, połysku brak chyba i bump za duży ? ReflectVision powiedz mi proszę jak ty oponki robisz bo prace masz mega. U mnie wyszły za matowe, co w części jezdnej jest ok bo mają być trochę zużyte ale generalnie nie mam pomysłu na mapy dla nich :/ Duży reflect dajesz ? Chodzi mi o idee nie parametry.
KoMic Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 bardzo fajnie wyglada. ale tak jak ReflectVision, tex amorkow do wymiany. nie znam sie na tym ale zaryzowania nie powinny byc w pionie, tzn po wysokosci walca, a nie obwodzie? BTW bardzo ciekawie sie zapowiada, reszta bez zazutu: ]
norden Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 Nie wiem czy ta uwaga będzie konstruktywna czy będzie to niekonstruktywna uwaga...(To chyba bardziej od ciebie zależy) Najpierw teksturujesz potem domodelowywujesz reszte? W czasie tworzenia motocyklu którego bazy zamierzasz się trzymać luźno? hmmmmmm
Marcin_Przybys Napisano 9 Sierpień 2010 Autor Napisano 9 Sierpień 2010 Kuba jeśli efekt jest zadowalający to metoda nie ma znaczenia. Cecha osobnicza po prostu.
Tweester Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 Bardzo fajne. Jak już pisali zbiornik paliwa troche taki nieforemny. Tylko nie wiem czy ta opona nie jest taka dziwna? Nie chodzi mi o model tylko o materiał. Nie jest taki gumowy, tylko sztuczny.
robert09 Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 Fajnie wygląda :) zbiornik może by wyprofilować jak już będzie np przednia owiewka czy coś w tym stylu ....i wtedy dopasować
Marcin_Przybys Napisano 14 Sierpień 2010 Autor Napisano 14 Sierpień 2010 No i mały up. reflektor + zegary. W sumie niezły obiekt do ćwiczeń modelowania.
Marcin_Przybys Napisano 14 Sierpień 2010 Autor Napisano 14 Sierpień 2010 I tu mały widok całości. Malowanie będzie w klimacie owiewki frontowej. Bak cały czas pokrzywiony będzie do poprawy jak już wcześniej było mówione.
Cyanide Napisano 14 Sierpień 2010 Napisano 14 Sierpień 2010 Jedziesz z tym dalej, praca ma potencjał. Bardzo ładnie Ci to wychodzi, trzymam kciuki i jedziesz dalej. Pozdrawiam Kuba.
plasti Napisano 15 Sierpień 2010 Napisano 15 Sierpień 2010 w czym renderowane, jaki silnik renderujacy? bombowo, niezla jakosc renderu i modelu:)
Marcin_Przybys Napisano 15 Sierpień 2010 Autor Napisano 15 Sierpień 2010 Jak zwykle modo 401 i render też modo'wy. Jedna hdr'ka własnej roboty i omni w reflektorze. Dzięki
Marcin_Przybys Napisano 17 Sierpień 2010 Autor Napisano 17 Sierpień 2010 I kolejny up. Kierownica, kanapa, tylnia skorupa i trochę szpeju z przodu.
trosiek Napisano 17 Sierpień 2010 Napisano 17 Sierpień 2010 siedzenie kierowcy bym troche pogrubił. Wydaje mi się też, że dziurki w tarczach trochę plastelinowo wyglądają. Ogólnie uwielbiam ten kształt lampy... fz6, fz1, xj6, fz8. Trzymam kciuki za dalsze postępy :) edit: popraw też klakson bo jakiś taki nijaki
Marcin_Przybys Napisano 17 Sierpień 2010 Autor Napisano 17 Sierpień 2010 Siedzenie jest ok w widoku od boku może brak refleksu swiatła bo ono ma dwa załamania dolne i garb na górze. Też uwielbiam ten kształt lampy po 3 dniach modelowania :D Co do dziurek, trochę tak to wygląda, ale są na żyletę
ZJAWA Napisano 18 Sierpień 2010 Napisano 18 Sierpień 2010 Zdecydowanie popraw materał na oponach bo ten świeci sie jak plastik a nie jak powierzchnia bitumiczna głównie chodzi mi o tą cześć koła na której jest napis pirelli, plus krawędż w oponie jest zbyt ostra. Ps. To bardzo fajny model jedziesz dalej :).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się