Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam zrobiłem na szybko taki filmik

, żeby wytestować animacje z użyciem armature. Wykorzystałem łącznie ze szkieletem za pomocą grup wierzchołków. I wszystko by było bardzo fajnie gdyby nie to, że przy mocnych zgięciach w stawach, siatka postaci się dziwnie odkształca(wygląda jak u Chudego z Toy Story). Bardzo proszę o pomoc, czy powinienem zrobić coś inaczej, zmienić jakoś siatkę, inaczej zaznaczyć grupy wierzchołków czy w ogóle wykorzystać jakaś inną metodę.

 

Z góry dziękuje za pomoc.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Popraw przypisanie kości do siatki podmalowując wybrane zgięte fragmenty w Weight Paint (zaznacz wybraną kość w Pose Mode, a potem przejdź do Weight Paint).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności