bogdans85 Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 zrobiłem model, pomalowałem go a teraz chcę wypalić mapę ale w teksture map opcje nowej tekstury polypaint nie jest aktywna, displacement takze.nie bardzo wiem co tu poradzić.załączam link ze zdjęciem http://img840.imageshack.us/i/screenmax001.jpg/
Lucek Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 A model masz zmapowany? Masz jak byk napisane że na najniższym subdivie mapujesz. Poza tym po co mapujesz uvc w ten sposób jak jest uv master?
bogdans85 Napisano 22 Sierpień 2010 Autor Napisano 22 Sierpień 2010 Nie ma nic.Po prostu "pomalowałem model"nic wiecej nie robilem.Właśnie chcę zrobić z tego UV. W tej wersji zbrusha ni e ma uv mastera,albo nie moge znalezc.Co w takim razie najlepiej zrobić?
Lucek Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 uvmaster to plugin przecież. Ściągnij go ze strony pixologic. Ew możesz dla wiekszej kontroli użyć do mapowania np darmowego roadkilla uv.
mafida Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Ze strony Pixologic do 3.5 już chyba nie ściągnie,wszystko w wersjach dla zbrusha 4.
bogdans85 Napisano 22 Sierpień 2010 Autor Napisano 22 Sierpień 2010 Jest do ściągnięcia 3.5 ale R2 a ja mam R3, sądzicie,że pójdzie?Jak go wogóle wgrać?
mafida Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Na tym obrazku co załączyłes masz R2... Zresztą,pluginy pewnie z r2 i r3 sa takie same.Z pluginami z 4 mogą już być problemy raczej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się