Napisano 22 Sierpień 201014 l zrobiłem model, pomalowałem go a teraz chcę wypalić mapę ale w teksture map opcje nowej tekstury polypaint nie jest aktywna, displacement takze.nie bardzo wiem co tu poradzić.załączam link ze zdjęciem http://img840.imageshack.us/i/screenmax001.jpg/
Napisano 22 Sierpień 201014 l A model masz zmapowany? Masz jak byk napisane że na najniższym subdivie mapujesz. Poza tym po co mapujesz uvc w ten sposób jak jest uv master?
Napisano 22 Sierpień 201014 l Autor Nie ma nic.Po prostu "pomalowałem model"nic wiecej nie robilem.Właśnie chcę zrobić z tego UV. W tej wersji zbrusha ni e ma uv mastera,albo nie moge znalezc.Co w takim razie najlepiej zrobić?
Napisano 22 Sierpień 201014 l uvmaster to plugin przecież. Ściągnij go ze strony pixologic. Ew możesz dla wiekszej kontroli użyć do mapowania np darmowego roadkilla uv.
Napisano 22 Sierpień 201014 l Ze strony Pixologic do 3.5 już chyba nie ściągnie,wszystko w wersjach dla zbrusha 4.
Napisano 22 Sierpień 201014 l Autor Jest do ściągnięcia 3.5 ale R2 a ja mam R3, sądzicie,że pójdzie?Jak go wogóle wgrać?
Napisano 22 Sierpień 201014 l Na tym obrazku co załączyłes masz R2... Zresztą,pluginy pewnie z r2 i r3 sa takie same.Z pluginami z 4 mogą już być problemy raczej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto