Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pojawiła się nowa wersja dodatku dla programu Softimage XSI o nazwie emPolygonizer. Jest to integrujący się z programem operator pozwalający na tworzenie obiektów typu "metaballs".

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1351

 

 

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nic nie napiszę bo by było nie cenzuralnie gdyż zachwyt jest zbyt wielki więc dołączę się do: WOW czekać tylko jak ktoś napisze nic specjalnego i się zacznie dyskusja...

Napisano

Jeżeli to w tym dodatku jest ta fizyka to malutkie "wow". Jeżeli to tylko metaballe z fizyką od XSI jako particle itp. to "normal" (jak np. w Blenderze). Jedyne co by mi dało efekt "wow" to gdyby to było bardzo interaktywne w viewporcie. Nie dam się wciągnąć w dydkusję bez sensu.Za półgodziny wyjeżdżam i nie będę na forum do jutra.

Napisano

o kurcze... to ja sie dołącze do ogolnych ochów i achów. Swietnie to wyglada jak wpadaja dwie ciecze o roznych kolorkach i sie mieszają...da sie zrobic cos takiego w realflow ?

Napisano

Mylicie pojęcia. Cała fizyka z filmiku (90% przykładów) to Sph fluid solver zaimplementowany do XSI przez Thiago Costę. Problem w tym, że solver fluidów pracuje w oparciu o cząsteczki. Prezentowany tutaj emPolygonizer2 rozwiązuje problem renderingu, łącząc particle gometryczną powłoką. Pewno ma jakieś fajne ficzersy itp no i śmiga jak szalone na wszyskich dostępnych prockach (ICE). Więc - wow! :]

Napisano

Co znaczy śmiga na wszystkich dostępnych prockach? Jednordzeniowych też? I czy śmiga oznacza >1000 ballów bez zacięć? U mnie w Blenderze już przy 100 nie da się pracować.

Napisano

Śmiga na wszystkich prockach w rozumieniu - wykorzystuje wszystkie dostępne rdzenie. W odróżnieniu od ParticleFlow, który nadal jest jednowątkowy (no ale pracują nad tym Excaliburem.. może coś drgnie w temacie ;) )

Napisano

Na końcu prezentacji są wymienione solvery którymi liczyli te symulacje. Niestety po raz kolejny okazuje się, że każde SPH wygląda pięknie jako kolorowe partikle a po zmeshowaniu jak zwykle wychodzi kulkoglut :] ale to oczywiście tylko dowód na to że kilkaset tyś. partikli to zawsze za mało żeby było dobrze...

Napisano

Niby nie ma XSI ale ciężko się przestawić na NOWE .. stąd pomyłki. Co do detalu w symulacji to faktycznie ciężki temat. Może kilka odrębnych symulacji z leciutko innymi parametrami i później zlepek jako całość? Sam się zastanawiam jak ugryźć tak ogromne ilości danych w symulacji SPH. Realflow jest alternatywą, ale nadal koszmarnie długo liczy - coś za coś zapewne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności