adek Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Pojawiła się nowa wersja dodatku dla programu Softimage XSI o nazwie emPolygonizer. Jest to integrujący się z programem operator pozwalający na tworzenie obiektów typu "metaballs". Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1351
Weapon Of Choice Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 zanim ktoś inny napisze to ja pierwszy "wow" ;)
hamek1990 Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Nic nie napiszę bo by było nie cenzuralnie gdyż zachwyt jest zbyt wielki więc dołączę się do: WOW czekać tylko jak ktoś napisze nic specjalnego i się zacznie dyskusja...
dac77 Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Jeżeli to w tym dodatku jest ta fizyka to malutkie "wow". Jeżeli to tylko metaballe z fizyką od XSI jako particle itp. to "normal" (jak np. w Blenderze). Jedyne co by mi dało efekt "wow" to gdyby to było bardzo interaktywne w viewporcie. Nie dam się wciągnąć w dydkusję bez sensu.Za półgodziny wyjeżdżam i nie będę na forum do jutra.
goat91 Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 o kurcze... to ja sie dołącze do ogolnych ochów i achów. Swietnie to wyglada jak wpadaja dwie ciecze o roznych kolorkach i sie mieszają...da sie zrobic cos takiego w realflow ?
Kris_R Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Mylicie pojęcia. Cała fizyka z filmiku (90% przykładów) to Sph fluid solver zaimplementowany do XSI przez Thiago Costę. Problem w tym, że solver fluidów pracuje w oparciu o cząsteczki. Prezentowany tutaj emPolygonizer2 rozwiązuje problem renderingu, łącząc particle gometryczną powłoką. Pewno ma jakieś fajne ficzersy itp no i śmiga jak szalone na wszyskich dostępnych prockach (ICE). Więc - wow! :]
dac77 Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 Co znaczy śmiga na wszystkich dostępnych prockach? Jednordzeniowych też? I czy śmiga oznacza >1000 ballów bez zacięć? U mnie w Blenderze już przy 100 nie da się pracować.
Kris_R Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 Śmiga na wszystkich prockach w rozumieniu - wykorzystuje wszystkie dostępne rdzenie. W odróżnieniu od ParticleFlow, który nadal jest jednowątkowy (no ale pracują nad tym Excaliburem.. może coś drgnie w temacie ;) )
gawel000 Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 tak chcialem tylko zauważyc ,ze XSI juz nie ma, za to jest super git autodesk softimage dwatysiaceileś :)
mokramyszka666 Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Na końcu prezentacji są wymienione solvery którymi liczyli te symulacje. Niestety po raz kolejny okazuje się, że każde SPH wygląda pięknie jako kolorowe partikle a po zmeshowaniu jak zwykle wychodzi kulkoglut :] ale to oczywiście tylko dowód na to że kilkaset tyś. partikli to zawsze za mało żeby było dobrze...
Kris_R Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Niby nie ma XSI ale ciężko się przestawić na NOWE .. stąd pomyłki. Co do detalu w symulacji to faktycznie ciężki temat. Może kilka odrębnych symulacji z leciutko innymi parametrami i później zlepek jako całość? Sam się zastanawiam jak ugryźć tak ogromne ilości danych w symulacji SPH. Realflow jest alternatywą, ale nadal koszmarnie długo liczy - coś za coś zapewne.
mokramyszka666 Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Ja bym powiedział raczej, że nie ma w tym momencie żadnej alternatywy dla realflow5, bo w żadnym innym sofcie nie widziałem w miarę realistycznie wyglądającej wody.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się