indian Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 (edytowane) Czołem, w tym tutorialu chciałbym pokazać jak w prosty sposób wymodelować zagniecenia na gąbce słuchawkowej, takiej jak na przykład tutaj: Zaczynamy od prostego cylindra jak na obrazku: Nadajemy modyfikator Editable Poly i funkcją bevel ustawiamy tak jak na obrazku: Zaznaczamy poligon i klikamy delete tak jak na obrazku: Aby stanowczo przyśpieszyć naszą pracę zostawimy samą ćwiartkę modelu, a później nadamy modyfikator symetry: Zaznaczamy wszystkie poligony i klikamy MSmooth, w zakładce Edit Geometry: Przechodzimy w zaznaczanie vertexami (skrót '1' na klawiaturze) narzędziem Cut znajdującym się w zakładce Edit Geometry robimy tak jak na obrazku: Powtarzamy poprzednią czynność, następnie narzędziem move (skrót 'w' na klawiaturze) poruszamy vertexami tak jak na obrazku: Edytowane 1 Październik 2010 przez indian 4 1
indian Napisano 31 Sierpień 2010 Autor Napisano 31 Sierpień 2010 Teraz używając narzędzia symetry robimy odbicie lustrzane i mamy gąbkę z zagnieceniami :) salut. 3 2
Gość kakaku Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 fajne, dzieki. czyzby w ramach speeda o sluchawkach?:)
indian Napisano 31 Sierpień 2010 Autor Napisano 31 Sierpień 2010 Tak w ramach speeda o słuchawkach, może komuś to pomoże przy pracy :) salut.
marcinW Napisano 15 Sierpień 2014 Napisano 15 Sierpień 2014 choleraaaa. gdzie się podziały obrazki w tym tutorialu? tyle razy go widziałem, a jak dzisiaj potrzebuję przyjrzeć się porządnie to nie ma :D czy ktoś go wcześniej w jakiś sposób zarchiwizował, żeby się podzielić? [email protected] . dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się