Gość Chrupek3D Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 troszke mnie to irytuje... czy Blender potrafi usunąć edge, bez usuwania face? Jeśli jakiś edge "przebiega" przez face, to opcja pod "x-em" usuwa mi całego face. Jeśli chce usunąć powiedzmy, jakiś odcinek krawędzi to Blender zrobi mi w tym miejscu dziure :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuro Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 póki nie ma ngonów to x-> edge loop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mara Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 pod warunkiem, że jest Loop jeżeli usuwasz przekątną w czworokącie to możesz użyć F'ki - zaznaczasz 2 trójkąty i robisz z nich czworokąt, przez co krawędz znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 (edytowane) no nic, trzeba będzie modelować w Silo ;) dzięki mara: niezły sposób. a jeszcze zapytam na szybko... Można zaznaczyć odcinek loopa (z Alt'em zaznaczy cały loop)? Edytowane 2 Wrzesień 2010 przez Chrupek3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 Możesz co najwyżej wskazać dwa wierzchołki i za pomocą W -> Select Vertex Path stworzyć zaznaczenie krawędzi od jednego do drugiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się