kruger24a Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 Witam mam pytanko pisze prace z symulacji fizycznych i mam problem ze zdrodlem, jakimi tytulami ,ksiazkami moglbym sie wesprzecz
wesol Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 z innymi się nie spotkałem. Deconstructing the Elements with 3ds Max w większości internet http://www.allanmckay.com/ oraz area.autodesk.com/tutorials/ http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=959030#post959030 (tutki mckay'a)
SYmek Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 Witam mam pytanko pisze prace z symulacji fizycznych i mam problem ze zdrodlem, jakimi tytulami ,ksiazkami moglbym sie wesprzecz A co Cię konkretnie interesuje? Jaka praca? Jakie symukacje? Teoria, implementacja, bibioteki?
Przybysz Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 Heh, symulacje fizyczne to trochę za ogólnie. Jaki dział fizyki? Jeśli chodzi o skale mikro to pewnie bym coś wygrzebał z dynamiki molekularnej, monte carlo, ew z mechaniki ośrodków ciągłym (FEM). Jeśli w skali makro, to przydadzą się książki z dynamiki/mechaniki, metod obliczeń numerycznych + dokumentacje open source'owych silników fizycznych.
Kroopson Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 http://komputeks.pl/product_info.php/products_id/4459?osCsid=5862212b2c143d924f1 Trochę toto mętnie napisane ale wiele pozycji na polskim rynku nie znajdziesz o tym.
CgBartosz Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 (edytowane) http://komputeks.pl/product_info.php/products_id/4459?osCsid=5862212b2c143d924f1 Trochę toto mętnie napisane ale wiele pozycji na polskim rynku nie znajdziesz o tym. Ksiazka chyba wymaga znajomosci C++ do zrozumienia przykladow. Mozna tez znalezc sporo informacji tutaj: http://physbam.stanford.edu/~fedkiw/ w jezyku angielskim. i engine ostatnio uzywany w roznej masci produktach/produkcjach. http://en.wikipedia.org/wiki/Bullet_%28software%29 i wiki ODE, moze sie przydac. http://opende.sourceforge.net/wiki/index.php/Main_Page Edytowane 7 Wrzesień 2010 przez CgBartosz
kruger24a Napisano 12 Wrzesień 2010 Autor Napisano 12 Wrzesień 2010 dzieki:) ze ktos odpisal, dokladnie to wyglada tak ze to praca int z "Reactora" hehe projekt filmy itp to git malina wszystko mam gorzej troche z teoria , co to symulacja rodzaje symulacji realtime jeszcze ujdzie ale trzeba sie czyms wesprzec jakas teoria symulacji fizycznych, ksiazka "Grafika Fizyka Metody numeryczne Symulacje fizyczne z wizualizacją 3D" wydawala sie strzalem w dziesiatke ale niestety to samo programowanie glut itp a to raczej nie jest to...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się