Napisano 6 Wrzesień 201014 l Witam mam pytanko pisze prace z symulacji fizycznych i mam problem ze zdrodlem, jakimi tytulami ,ksiazkami moglbym sie wesprzecz
Napisano 6 Wrzesień 201014 l z innymi się nie spotkałem. Deconstructing the Elements with 3ds Max w większości internet http://www.allanmckay.com/ oraz area.autodesk.com/tutorials/ http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=959030#post959030 (tutki mckay'a)
Napisano 6 Wrzesień 201014 l Witam mam pytanko pisze prace z symulacji fizycznych i mam problem ze zdrodlem, jakimi tytulami ,ksiazkami moglbym sie wesprzecz A co Cię konkretnie interesuje? Jaka praca? Jakie symukacje? Teoria, implementacja, bibioteki?
Napisano 6 Wrzesień 201014 l Heh, symulacje fizyczne to trochę za ogólnie. Jaki dział fizyki? Jeśli chodzi o skale mikro to pewnie bym coś wygrzebał z dynamiki molekularnej, monte carlo, ew z mechaniki ośrodków ciągłym (FEM). Jeśli w skali makro, to przydadzą się książki z dynamiki/mechaniki, metod obliczeń numerycznych + dokumentacje open source'owych silników fizycznych.
Napisano 7 Wrzesień 201014 l http://komputeks.pl/product_info.php/products_id/4459?osCsid=5862212b2c143d924f1 Trochę toto mętnie napisane ale wiele pozycji na polskim rynku nie znajdziesz o tym.
Napisano 7 Wrzesień 201014 l http://komputeks.pl/product_info.php/products_id/4459?osCsid=5862212b2c143d924f1 Trochę toto mętnie napisane ale wiele pozycji na polskim rynku nie znajdziesz o tym. Ksiazka chyba wymaga znajomosci C++ do zrozumienia przykladow. Mozna tez znalezc sporo informacji tutaj: http://physbam.stanford.edu/~fedkiw/ w jezyku angielskim. i engine ostatnio uzywany w roznej masci produktach/produkcjach. http://en.wikipedia.org/wiki/Bullet_%28software%29 i wiki ODE, moze sie przydac. http://opende.sourceforge.net/wiki/index.php/Main_Page Edytowane 7 Wrzesień 201014 l przez CgBartosz
Napisano 12 Wrzesień 201014 l Autor dzieki:) ze ktos odpisal, dokladnie to wyglada tak ze to praca int z "Reactora" hehe projekt filmy itp to git malina wszystko mam gorzej troche z teoria , co to symulacja rodzaje symulacji realtime jeszcze ujdzie ale trzeba sie czyms wesprzec jakas teoria symulacji fizycznych, ksiazka "Grafika Fizyka Metody numeryczne Symulacje fizyczne z wizualizacją 3D" wydawala sie strzalem w dziesiatke ale niestety to samo programowanie glut itp a to raczej nie jest to...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto