Skocz do zawartości

Playblast w maya 2011x64 jaki kodek?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej

Mam mały problem, nazywa się maya 2011 :)

A z pośród szeregu niedogodności jest ta jedna która uniemożliwia normalną prace, tzn zrobienie playblasta do pliku avi tak żeby jakość była na tyle zadowalająca, żeby można to było komuś pokazać a plik żeby nie zajmował setek megabajtów jak przy pliku bez kompresji, w starszych wersjach używałem ffds x64 i działało bez problemu, szybko i w dobrej jakości jak na podgląd ale w majce 2011 musieli i playplasta tknąć zarazy jedne :) i przy robieniu palyblasta w tym kodeku obraz jest rozciagnięty tak jakby wziąść górną krawędź i ją przeciągnąć w prawo tak ż☺e zacznie wychodzić z lewej :) a że w nowej majce nie ma przycisku z wyborem opcji to poza wybraniem innych kodeków, które nie nadają się do niczego, nie mam żadnej opcji ani pomysłów jak inaczej rozwiązać mój problem :)

 

Jak wy sobie radzicie z playbalstami w majce 2011x64? da się go jakoś łatwo zrobic?

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja to puszczam playblast do czystych avi bez kompresji.

A jak bardzo tnie albo komus wysylam to przerabiam najnowszym quicktime.

 

Oj grzebia w tej mai rzeczywiscie, coraz więcej rzeczy przestaje działać normalnie.

Ale jak głosi stare porzekadlo nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być jeszcze gorzej.

Więc jeszcze nie jest najgorzej heheh.

Pozdr.

Napisano

Hej Trzmeilu! :)

W 2011? w x64 i jeszcze quicktimie? that's strange, strange indeed :D

dla samego playblasta nie będę na linuksa się przesiadał już wolę się przesiąść na starą majkę zwłaszcza, że 2011 to half ass solution nawet obj-a nie potrafi poprawnie zapisać

 

Ale i tak poradziłem sobie z tym dręczącym mnie problemem dzięki Lagarith Lossless Video Codec, jeden problem mniej, jeszcze 2010 zostało do rozwiązania i będzie można zacząć pracować :D

Napisano

Warto warto na nową naprawde. Jak masz quicktime Pro to piszemy teraz w Pythoniessssssss skrypt co z sekwencji klatek szybko quicktima robi. I co tam u Ciebie Lucha i was wszystkich bo nie wiem co sie z wami dzieje powiedz.

Napisano (edytowane)

bartolomeo Nie jest tak, źle uruchamia się i można ją zamknąć nawet :) ale przesiadka będzie duuużo bardziej bolesna niż we wszystkich poprzednich wersjach, w wielu sktyptach będzie trzeba poprawić layouty żeby w ogóle się uruchomiły bo nowa majka nie jest taka wyrozumiała jak poprzednie wersje w tej kwestii ;/

 

i choćby ten nieszczęsny obj zaimportowany w maxie 2011 zamienia się w jedne obiekt bez materiałów i z połową wertexów strzelającą w kosmos :/klik za to samo ze starszej wersji łyka bez zająknięcia, viewport 2 jak i wbudowany color space jest w połowie drogi, były problemy z malowaniem wag, z component editorem który wyświetlał wszystkie kolumny jakie się dało i nie można było tego zmienić (ale to już naprawili)

 

Ale mimo wszystko to bardzo udany release, wcześniej maya stała na krawędzi przepaści ale odważni developerzy wykonali smiały duży krok naprzód :D

 

Trzmiel Wiesz jak jest SSDD :) Shame Shit Diferent Day :D Napisz do mnie na GG jak będziesz miał czas to pogadamy, albo lepiej na skypie bo pisze powoli jakbym miał paraliż dłoni i za dużego lenia żeby chciało mi się to robić :D

Edytowane przez Destroyer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności