Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

blizne lepiej zrobić na masce z jakąś ostrą alfą .. . mam wrażenie że w realu oczy wypadły by mu na ziemie brak, jakby dolnego osadzenia w oczodole ..ale to tylko moje zdanie .. . ale itak dobrze to wygląda ;)

  • Odpowiedzi 61
  • Wyświetleń 8,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki za rady ;) To przy następnej okazji się zastosuję gdyż.. wczoraj trochę przy nim posiedziałem, niestety w którymś momencie był spadek napięcia, komp się wyłączył i prawie wszystko szlag trafił. Ostatni zapis wyglądał tak:

430564_3322407265071_1415025049_33383929_1702198433_n1.jpg

już nie będę go zmieniał bo mi się znudził ;)

Napisano

Coraz lepiej Ci idzie. Trochę mi się kojarzy z utopcami z wiedźmina I ;p (nie pytaj czemu). Zdecydowanie lepszy niż ten z poprzedniej strony. Btw, ile to ma poligonów/pointsów(jak zwał, tak zwał)? Takie popiersie zaczynasz od zwykłej Zsphere?

Napisano
  • Autor

Dzięki, przy kolejnej wrzucie odpowiem Ci co do ilości polygonów bo teraz nie mam dostępu do kompa z programem.

Tak, zaczynam od zwykłej kulki ;) Tyle, że zauważyłem pewien myk w jednym filmiku instruktażowym. Mianowicie, najpierw rozciągam kulkę tak, by przypominała z grubsza popiersie, następnie wciskam Remesh all by siatka była jednakowo rozłożona dla całego obiektu. Wcześniej nie wiedziałem o takich cudach i ciężko mi było zrobić w miarę poprawny i jednolity model ;)

Napisano
  • Autor

Tamta głowa ma ciut ponad 4 mln polygonów ;)

Twardziel madafaka:

eb.jpg

Edytowane przez RaVirr

Napisano

Twardziel ma źle zrobioną szczękę. Na widoku z profilu z boku byłoby chyba widać że miejsce gdzie jest żwacz jest za bardzo do przodu. Szyja mu się dziwnie rozszerza tak jakoś na połowie długości. Troszkę dziwnie wyglądają jego łuki brwiowe. I ucho, popracuj na uchem, zawsze zostawiasz je w takim stadium, i wygląda to źle. Ma ogólnie zly kształt, do tego zdaje mi się że wyrasta jak ucho u shreka, taka rurka. Popatrz jak zbudowane jest uch i popracuj na tym bo wygląda to strasznie. Nie widzę dokladnie, bo nie pokazałeś modelu od tyłu, ale jego kark też chyba pozostawia, wiele do życzenia. O i tak jeszcze zauważyłem, że ma chyba za mało wydatne kości jarzmowe.

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

miesien mostkowo obojczykowo sutkowy ma cienki przyczep mstkowo obojczykowy i wraz z zbliżaniem się do wyrostka sutkowatego czaszki robi sie coraz dłuższy .. i jest on najwyraźniejszy po skręceniu głową ...dolna część ucha powinna bardziej przywierać do głowy ..

Napisano
  • Autor

lee666, a..no to jak tak to tak :D

Cyanide, dzięki za wyczerpujący post ;) Jutro przeanalizuję dokładniej o czym piszesz i postaram się poprawić. Dzisiaj tylko godzinny speed z nastawieniem na "lepsze" ucho:

popiersie3.jpg

Napisano

jedno słowo przekreciłem i już komentarz stał sie banalny ;( ..( nie ''dłuższy'' tylko szerszy) .. ucho już leprze

Napisano
  • Autor

Dawno nic nie robiłem, więc uważam, że dobrym odświeżeniem teczki będzie zezowaty mnich:

zezowatymnich.jpg

Sorry za ucho.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności