lee666 Napisano 7 Luty 2012 Napisano 7 Luty 2012 blizne lepiej zrobić na masce z jakąś ostrą alfą .. . mam wrażenie że w realu oczy wypadły by mu na ziemie brak, jakby dolnego osadzenia w oczodole ..ale to tylko moje zdanie .. . ale itak dobrze to wygląda ;)
RaVirr Napisano 8 Luty 2012 Autor Napisano 8 Luty 2012 Dzięki za rady ;) To przy następnej okazji się zastosuję gdyż.. wczoraj trochę przy nim posiedziałem, niestety w którymś momencie był spadek napięcia, komp się wyłączył i prawie wszystko szlag trafił. Ostatni zapis wyglądał tak: już nie będę go zmieniał bo mi się znudził ;)
Chasdiel Napisano 9 Luty 2012 Napisano 9 Luty 2012 Coraz lepiej Ci idzie. Trochę mi się kojarzy z utopcami z wiedźmina I ;p (nie pytaj czemu). Zdecydowanie lepszy niż ten z poprzedniej strony. Btw, ile to ma poligonów/pointsów(jak zwał, tak zwał)? Takie popiersie zaczynasz od zwykłej Zsphere?
RaVirr Napisano 9 Luty 2012 Autor Napisano 9 Luty 2012 Dzięki, przy kolejnej wrzucie odpowiem Ci co do ilości polygonów bo teraz nie mam dostępu do kompa z programem. Tak, zaczynam od zwykłej kulki ;) Tyle, że zauważyłem pewien myk w jednym filmiku instruktażowym. Mianowicie, najpierw rozciągam kulkę tak, by przypominała z grubsza popiersie, następnie wciskam Remesh all by siatka była jednakowo rozłożona dla całego obiektu. Wcześniej nie wiedziałem o takich cudach i ciężko mi było zrobić w miarę poprawny i jednolity model ;)
RaVirr Napisano 9 Luty 2012 Autor Napisano 9 Luty 2012 Więc przy najbliższej okazji zabawię się z dynamesh ;) Dzięki!
RaVirr Napisano 9 Luty 2012 Autor Napisano 9 Luty 2012 (edytowane) Tamta głowa ma ciut ponad 4 mln polygonów ;) Twardziel madafaka: Edytowane 9 Luty 2012 przez RaVirr
Cyanide Napisano 9 Luty 2012 Napisano 9 Luty 2012 Twardziel ma źle zrobioną szczękę. Na widoku z profilu z boku byłoby chyba widać że miejsce gdzie jest żwacz jest za bardzo do przodu. Szyja mu się dziwnie rozszerza tak jakoś na połowie długości. Troszkę dziwnie wyglądają jego łuki brwiowe. I ucho, popracuj na uchem, zawsze zostawiasz je w takim stadium, i wygląda to źle. Ma ogólnie zly kształt, do tego zdaje mi się że wyrasta jak ucho u shreka, taka rurka. Popatrz jak zbudowane jest uch i popracuj na tym bo wygląda to strasznie. Nie widzę dokladnie, bo nie pokazałeś modelu od tyłu, ale jego kark też chyba pozostawia, wiele do życzenia. O i tak jeszcze zauważyłem, że ma chyba za mało wydatne kości jarzmowe. Pozdrawiam, Cyanide.
lee666 Napisano 9 Luty 2012 Napisano 9 Luty 2012 miesien mostkowo obojczykowo sutkowy ma cienki przyczep mstkowo obojczykowy i wraz z zbliżaniem się do wyrostka sutkowatego czaszki robi sie coraz dłuższy .. i jest on najwyraźniejszy po skręceniu głową ...dolna część ucha powinna bardziej przywierać do głowy ..
RaVirr Napisano 9 Luty 2012 Autor Napisano 9 Luty 2012 lee666, a..no to jak tak to tak :D Cyanide, dzięki za wyczerpujący post ;) Jutro przeanalizuję dokładniej o czym piszesz i postaram się poprawić. Dzisiaj tylko godzinny speed z nastawieniem na "lepsze" ucho:
lee666 Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 jedno słowo przekreciłem i już komentarz stał sie banalny ;( ..( nie ''dłuższy'' tylko szerszy) .. ucho już leprze
RaVirr Napisano 12 Kwiecień 2012 Autor Napisano 12 Kwiecień 2012 Dawno nic nie robiłem, więc uważam, że dobrym odświeżeniem teczki będzie zezowaty mnich: Sorry za ucho.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się