piotrek6896 Napisano 15 Wrzesień 2010 Napisano 15 Wrzesień 2010 nie weim czy w dobrym dziale, jak zly to prosze o przeniesienie. Mam problem z uzyskaniem realistycznych lawek, ma renderze widzicie model. Probowalem roznych textur materialow, nic. Moze cos z modelem jest nie tak, nie wiem? jestem poczatkujacy w maxie. Prosze o pomoc
mihpolak Napisano 15 Wrzesień 2010 Napisano 15 Wrzesień 2010 bump i specular mapa powinny trochę zmniejszyć szklistość ławek.
avik Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 A ja dodałbym teksturę do mr Arch&Design i tam pobawił się glosy, specular i innymi bajerami. Może coś w BRDF. Ale powyższy sposób wydaje się też całkiem niezły.
Macias4 Napisano 17 Wrzesień 2010 Napisano 17 Wrzesień 2010 Może spróbuj inne mapowanie do każdej ławki?
piotrek6896 Napisano 17 Wrzesień 2010 Autor Napisano 17 Wrzesień 2010 W Mentalu pracujesz czy vRayu? w vray,u material vray'a vraymtl
t0m3k Napisano 17 Wrzesień 2010 Napisano 17 Wrzesień 2010 ja bym zaczal od zrobienia lepszego modelu i zmapowania wszystkich elementow osobno tak zeby sloje biegly w odpowiednim kierunku. co do materialu to widac dokladnie w ktorym miejscu textura sie zapetla, poszukaj czegos co jest zapetlone albo zmodyfikuj to co masz w PS. material ktory pokazales wyglada jakby nie mial zadnych odbic...
plasti Napisano 11 Listopad 2010 Napisano 11 Listopad 2010 na wszystkie lawki uvm map>> box dajesz a jak nie to reset xform
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się