KoMic Napisano 22 Maj 2004 Napisano 22 Maj 2004 witam, biore udzial w challenge6 na evermotion.org, ale ze wzgledow czysto technicznych,,, I don\'t speak english: ],,, wlasciwie nie jest to smieszne... postanowilem siegnac waszej rady odnosnie tych dwoch konstrukcji jak w temacie,,,najpierw postanowilem zrobic prosty model Lankastera, calosc ma niewiele ponad 12 tys poly, nastepnie dodam detale i textury, z nimi bedzie najwiecej klopotow, bo unwrap nie jest moja silna strona: ] oto moje pierwsze wypociny
Lucas Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 Bardzo ładny model jak na 12 tys. poly:). Mam tylko wątpliwości, czy silniki nie wystają trochę za bardzo do przodu, sprawdz to na planach / zdjęciach.
Marcin Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 Widzisz Akdsn a wyslalem propozycje do adka zeby przy zakladaniu postu sie zaznaczalo typ pracy \"scena,pojazd,obiekt itp.\" a co d opracki to mysle ze jak na 12 tys to z unwarpem niebedzie klopotu...tylko zdejmij meshsmoota przed mapowaniem jak bedzie za duzo poly jak dla ciebie i po klopocie...
KoMic Napisano 23 Maj 2004 Autor Napisano 23 Maj 2004 thx za uwage co do tematu,,, zapomnialem sie,, sory.... Lucas--> hmm wydaje mi sie ze silniki sa wpozo, bo robie to z blueprintow,,, a wyglada to tak
KoMic Napisano 23 Maj 2004 Autor Napisano 23 Maj 2004 i do porownania : ],,,heheheeheh ze tez wczesniej nie widzialem,,, troche sie roznia te oba obrazki,,, nastepnym razem juz bedzie wszytko zmienione,,, troche proporcje sie zachwialy,, np. gorna wierza
KoMic Napisano 23 Maj 2004 Autor Napisano 23 Maj 2004 aaa jednak nie jest az tak strasznie jak sie wydawalo po polaczeniu nawet przypomina samolot: ]
Lookas Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 z całym szacunkiem dla Twojej pracy........duuuzo masz tu do poprawienia. Bo to co na razie prezentujesz, jes może z grubsza do Avro Lancastrera podobne, ale na pewno nie jest to ten bombowiec. Mysle, ze nie ma sensu robic na pół gwizdka. a jeśli sie przyjrzysz to widać mnóstwo bugów i to w podstawowych elementach modelu. pozdro
KoMic Napisano 24 Maj 2004 Autor Napisano 24 Maj 2004 Lookas-->wiem, po to umiescilem to porownanie, bede sie staral to redukowac w miare postepu prac,,, znaczy sei, jak przejde do detali to poprawie i ogolny szkielet. zalezalo i szybko na bryle i troche to zkaszanilem, ale zmienie... A tymczasem umiescilem plany na modelu co by ulatwic sobie texturowanie, jesli takow w przyszlosci nastapi,,, dlugo sie meczylem z tym unwrapem ale warto bylo sie go wkoncu nauczyc.
thud Napisano 25 Maj 2004 Napisano 25 Maj 2004 czy ten w tym challenge na evermotion.org jest jakies ograniczenie co do ilosci poly? bo jakos mi sie wydaje ze tyl i silniki moglbys zrobic troche bardziej szczegolowe (nie chodzi mi o detale ale o wygladzenie i ksztalt-jakos dziwnie powygniatane wygladaja)
KoMic Napisano 25 Maj 2004 Autor Napisano 25 Maj 2004 mikeb-->Nie niema zadnego ograniczenia,,, jedyne ograniczenie to sprzet,,,pozniej bedzie to wygladzone to jest tylko kwestia meschsootha, zalezy mi narazie na plynnej pracy, a nei na 30min czekaniu po kazdej transformacji. prawa narazie jest bardzo kanciasty, ale z czasem z brzydkiego kaczatka moze zamieni sie w labedzia,,heeh z akcentem na moze: ],,,
Predator Napisano 25 Maj 2004 Napisano 25 Maj 2004 KoMic --> rob model tak aby jak najmniej poly bylo reszte zalatwisz tekstura:) jak to sie mowi czego sie modeling niemozliwy texutry sie wysle :) Bardzo ladny modelik jak narazie . MAm slaba karte graficzna i wiem co o przesadzaniu z poly :)
thud Napisano 25 Maj 2004 Napisano 25 Maj 2004 aha to wtedy sorx KoMic, wiem co znaczy ograniczenie sprzetowe, bo sam mialem niegdys taki problem :)-teraz jeszcze drugi sie pojawil-matura keep working
KoMic Napisano 26 Maj 2004 Autor Napisano 26 Maj 2004 Predator-->madrze gadasz,,, polac mu: ] mikeb--> nic sie nie stalo: ] przeciez,,, matura, hehehe kiedy to bylo,hmmmm: ], no nie przesadzam przeciez nie tak dawno,,, teraz moja dziewczyna zadawala i mialem mala powtorke z rozrywki,,, dziwne bo bardziej dygalem niz na swojej,, przynajmniej teraz tak to odczowam,,,.. Zostaly tylko ustne, powodzenia trzymam kciuki cze
Predator Napisano 26 Maj 2004 Napisano 26 Maj 2004 mikeb ---> podziwiam ludzi którzy zdaja maturke z fizyki wielkie uklon dla Ciebie musisz miec mozg:) pozatym matura jak matura dobrze sie ja wspomina ja moja mialme hm jakies 4 lata temu :) i dobrze ja wspomniam :)
KoMic Napisano 26 Maj 2004 Autor Napisano 26 Maj 2004 hehe ja 2 lata temu i tez raczej dobrze wspominam,,, mikeb--> fiza respekt,,, tez mialem zdawac ale wydygalem bo w historii szkoly malo kto sie tego podejmowal i spoczelo na starej ale za to sprawdzonej matmie,,, zreszta teraz fizy i tak mam pod dostatkiem na MEiL\'u : ]... powodzenia
thud Napisano 27 Maj 2004 Napisano 27 Maj 2004 no i po fizie, musze sie pochwalic ;) - 5 :d, jestem happy niesamowicie :)
KoMic Napisano 27 Maj 2004 Autor Napisano 27 Maj 2004 CONGRATULATION--- super, naprawde bajer sprawa,,, hehehehe, a teraz latwe wstepniaki na jakas politechnike?
thud Napisano 27 Maj 2004 Napisano 27 Maj 2004 moje marzenie to matma stosowana na pol. gdanskiej, wydzial FTiMT (chcialbym sie dostac z konkursu swiadectw :d), jestem z liceum profilowanego wiec mam wiekszy wspolczynnik za oceny niz zwykle liceum, i jak juz wspomnialem chcialbym sie dostac na matme thx za gratulacje-----------powoli ten watek zaczyna isc w zla strone ;) lepiej pogadajmy o Twoich obrazkach, czekam na updaty
KoMic Napisano 5 Czerwiec 2004 Autor Napisano 5 Czerwiec 2004 Witam, byla chwila przerwy zbliza sei sesja i takie tam pierdoly zaliczenia i koloski,,, no nic nie smierdze czasem ale udalo mi sie dorzucic troche detalu i zrobic kilka skorek... pozdro 4 all
KoMic Napisano 9 Czerwiec 2004 Autor Napisano 9 Czerwiec 2004 znalazla sie chwila co by dorobic kilka textur i detali: ]
beeper Napisano 9 Czerwiec 2004 Napisano 9 Czerwiec 2004 wygladaja jak skany jakiegos modelu kartonowego :)
Pablo Napisano 9 Czerwiec 2004 Napisano 9 Czerwiec 2004 Pobaw sie jeszcez teksturkami w PS oraz materialem w maxie bo wyglada to tak jak powiedzial Beeper. pozdr
Gość _Kreska_ Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 Fajnie to wyglada, material rzeczywiscie mozna by troszke poprawic ale ogolnie zrobil na mnie bardzo pozytywne wrazenie. Śmigła zrobisz?
Lucas Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 Chyba ja trochę zwiększysz speculara to będzie już dużo lepiej, chociaż i tak, jak na model do animacji narazie jest bardzo ładnie:).
KoMic Napisano 10 Czerwiec 2004 Autor Napisano 10 Czerwiec 2004 Male wyprowadzenie z bledu. To nei bedzie animacja, to ma byc statyczna pracka, ale za to z dardzo dyanmiczna akcja: ],,, hehe thx za rady co do skorki, zawsze mam z nia problemy. _Kreska_--> tak smigla beda, przynajmniej na jednym silniku, a na reszcie bedzie tylko textura rozmazana...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się