Napisano 22 Maj 200420 l witam, biore udzial w challenge6 na evermotion.org, ale ze wzgledow czysto technicznych,,, I don\'t speak english: ],,, wlasciwie nie jest to smieszne... postanowilem siegnac waszej rady odnosnie tych dwoch konstrukcji jak w temacie,,,najpierw postanowilem zrobic prosty model Lankastera, calosc ma niewiele ponad 12 tys poly, nastepnie dodam detale i textury, z nimi bedzie najwiecej klopotow, bo unwrap nie jest moja silna strona: ] oto moje pierwsze wypociny
Napisano 23 Maj 200420 l Bardzo ładny model jak na 12 tys. poly:). Mam tylko wątpliwości, czy silniki nie wystają trochę za bardzo do przodu, sprawdz to na planach / zdjęciach.
Napisano 23 Maj 200420 l Widzisz Akdsn a wyslalem propozycje do adka zeby przy zakladaniu postu sie zaznaczalo typ pracy \"scena,pojazd,obiekt itp.\" a co d opracki to mysle ze jak na 12 tys to z unwarpem niebedzie klopotu...tylko zdejmij meshsmoota przed mapowaniem jak bedzie za duzo poly jak dla ciebie i po klopocie...
Napisano 23 Maj 200420 l Autor thx za uwage co do tematu,,, zapomnialem sie,, sory.... Lucas--> hmm wydaje mi sie ze silniki sa wpozo, bo robie to z blueprintow,,, a wyglada to tak
Napisano 23 Maj 200420 l Autor i do porownania : ],,,heheheeheh ze tez wczesniej nie widzialem,,, troche sie roznia te oba obrazki,,, nastepnym razem juz bedzie wszytko zmienione,,, troche proporcje sie zachwialy,, np. gorna wierza
Napisano 23 Maj 200420 l Autor aaa jednak nie jest az tak strasznie jak sie wydawalo po polaczeniu nawet przypomina samolot: ]
Napisano 24 Maj 200420 l z całym szacunkiem dla Twojej pracy........duuuzo masz tu do poprawienia. Bo to co na razie prezentujesz, jes może z grubsza do Avro Lancastrera podobne, ale na pewno nie jest to ten bombowiec. Mysle, ze nie ma sensu robic na pół gwizdka. a jeśli sie przyjrzysz to widać mnóstwo bugów i to w podstawowych elementach modelu. pozdro
Napisano 24 Maj 200420 l Autor Lookas-->wiem, po to umiescilem to porownanie, bede sie staral to redukowac w miare postepu prac,,, znaczy sei, jak przejde do detali to poprawie i ogolny szkielet. zalezalo i szybko na bryle i troche to zkaszanilem, ale zmienie... A tymczasem umiescilem plany na modelu co by ulatwic sobie texturowanie, jesli takow w przyszlosci nastapi,,, dlugo sie meczylem z tym unwrapem ale warto bylo sie go wkoncu nauczyc.
Napisano 25 Maj 200420 l czy ten w tym challenge na evermotion.org jest jakies ograniczenie co do ilosci poly? bo jakos mi sie wydaje ze tyl i silniki moglbys zrobic troche bardziej szczegolowe (nie chodzi mi o detale ale o wygladzenie i ksztalt-jakos dziwnie powygniatane wygladaja)
Napisano 25 Maj 200420 l Autor mikeb-->Nie niema zadnego ograniczenia,,, jedyne ograniczenie to sprzet,,,pozniej bedzie to wygladzone to jest tylko kwestia meschsootha, zalezy mi narazie na plynnej pracy, a nei na 30min czekaniu po kazdej transformacji. prawa narazie jest bardzo kanciasty, ale z czasem z brzydkiego kaczatka moze zamieni sie w labedzia,,heeh z akcentem na moze: ],,,
Napisano 25 Maj 200420 l KoMic --> rob model tak aby jak najmniej poly bylo reszte zalatwisz tekstura:) jak to sie mowi czego sie modeling niemozliwy texutry sie wysle :) Bardzo ladny modelik jak narazie . MAm slaba karte graficzna i wiem co o przesadzaniu z poly :)
Napisano 25 Maj 200420 l aha to wtedy sorx KoMic, wiem co znaczy ograniczenie sprzetowe, bo sam mialem niegdys taki problem :)-teraz jeszcze drugi sie pojawil-matura keep working
Napisano 26 Maj 200420 l Autor Predator-->madrze gadasz,,, polac mu: ] mikeb--> nic sie nie stalo: ] przeciez,,, matura, hehehe kiedy to bylo,hmmmm: ], no nie przesadzam przeciez nie tak dawno,,, teraz moja dziewczyna zadawala i mialem mala powtorke z rozrywki,,, dziwne bo bardziej dygalem niz na swojej,, przynajmniej teraz tak to odczowam,,,.. Zostaly tylko ustne, powodzenia trzymam kciuki cze
Napisano 26 Maj 200420 l mikeb ---> podziwiam ludzi którzy zdaja maturke z fizyki wielkie uklon dla Ciebie musisz miec mozg:) pozatym matura jak matura dobrze sie ja wspomina ja moja mialme hm jakies 4 lata temu :) i dobrze ja wspomniam :)
Napisano 26 Maj 200420 l Autor hehe ja 2 lata temu i tez raczej dobrze wspominam,,, mikeb--> fiza respekt,,, tez mialem zdawac ale wydygalem bo w historii szkoly malo kto sie tego podejmowal i spoczelo na starej ale za to sprawdzonej matmie,,, zreszta teraz fizy i tak mam pod dostatkiem na MEiL\'u : ]... powodzenia
Napisano 27 Maj 200420 l Autor CONGRATULATION--- super, naprawde bajer sprawa,,, hehehehe, a teraz latwe wstepniaki na jakas politechnike?
Napisano 27 Maj 200420 l moje marzenie to matma stosowana na pol. gdanskiej, wydzial FTiMT (chcialbym sie dostac z konkursu swiadectw :d), jestem z liceum profilowanego wiec mam wiekszy wspolczynnik za oceny niz zwykle liceum, i jak juz wspomnialem chcialbym sie dostac na matme thx za gratulacje-----------powoli ten watek zaczyna isc w zla strone ;) lepiej pogadajmy o Twoich obrazkach, czekam na updaty
Napisano 5 Czerwiec 200420 l Autor Witam, byla chwila przerwy zbliza sei sesja i takie tam pierdoly zaliczenia i koloski,,, no nic nie smierdze czasem ale udalo mi sie dorzucic troche detalu i zrobic kilka skorek... pozdro 4 all
Napisano 9 Czerwiec 200420 l Pobaw sie jeszcez teksturkami w PS oraz materialem w maxie bo wyglada to tak jak powiedzial Beeper. pozdr
Napisano 10 Czerwiec 200420 l Fajnie to wyglada, material rzeczywiscie mozna by troszke poprawic ale ogolnie zrobil na mnie bardzo pozytywne wrazenie. Śmigła zrobisz?
Napisano 10 Czerwiec 200420 l Chyba ja trochę zwiększysz speculara to będzie już dużo lepiej, chociaż i tak, jak na model do animacji narazie jest bardzo ładnie:).
Napisano 10 Czerwiec 200420 l Autor Male wyprowadzenie z bledu. To nei bedzie animacja, to ma byc statyczna pracka, ale za to z dardzo dyanmiczna akcja: ],,, hehe thx za rady co do skorki, zawsze mam z nia problemy. _Kreska_--> tak smigla beda, przynajmniej na jednym silniku, a na reszcie bedzie tylko textura rozmazana...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto